19.8 C
València
Diumenge, 2 novembre, 2025

Detingut a València per agredir a la seua cita a casa i estafar-li més de mil euros

Un home de 33 anys ha sigut detingut a València com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació i d’una estafa després de concertar una cita en el domicili de la víctima a través d’una aplicació de cites. Segons la investigació, va deixar a l’amfitrió atordit amb una substància en la beguda, es va apoderar de la seua cartera i del telèfon mòbil i va realitzar transaccions per més de mil euros amb la seua targeta.

Cita concertada i agressió

La víctima va observar com el convidat agafava la cartera i li va recriminar l’acció, advertint-li que anava a telefonar a la policia. A continuació va quedar inconscient. Quan va despertar no recordava l’ocorregut i presentava lesions al cap i en la boca, per la qual cosa va ser atés pels servicis sanitaris i traslladat a un hospital, on va quedar ingressat a conseqüència dels colps.

Veïns van sentir crits en l’escala, es van creuar amb un home que baixava precipitadament i, en veure la porta de la vivenda oberta, van avisar a la policia. Eixe avís, unit a la denúncia presentada l’endemà passat, va permetre activar la investigació del Grup d’Atracaments de la Brigada Provincial de Policia Judicial, iniciada a mitjan octubre.

Els agents van identificar al sospitós i ho van detindre la setmana passada en els voltants de la Estació del Nord de València. L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, va passar a disposició judicial després de la seua captura.

Els investigadors li atribuïxen haver anul·lat la capacitat de reacció de la seua cita per a sostraure efectes personals i usar la targeta bancària, amb la qual hauria efectuat operacions no autoritzades per un import superior a mil euros. La combinació de violència per a accedir als objectes i de moviments amb mitjans de pagament sostrets encaixa amb els delictes de robatori amb violència i intimidació i estafa assenyalats en la investigació.

De manera immediata, les conseqüències directes per a la víctima van ser la pèrdua de les seues pertinences, càrrecs econòmics i lesions que van requerir hospitalització. A partir de la denúncia, el cas va quedar sota supervisió judicial mentres s’esclarixen les operacions realitzades amb la targeta.

Últimes notícies

Gayà admet la mala ratxa del València després del 4-0 i confia a revertir-la

El capità del València va reconéixer la dinàmica negativa després del 4-0 en el Santiago Bernabéu i va assegurar que l'equip pot donar-li la volta com la passada temporada.

Reial Madrid va atropellar 4-0 al València en la festa de Mbappé

El Reial Madrid va golejar 4-0 al València en un Bernabéu de celebració. Mbappé va marcar dos, va cedir un penal que va fallar Vinícius, i Bellingham i Carreras van completar el compte.

El Reial Madrid goleja al València al descans amb doblet de Mbappé (3-0)

Mbappé va firmar un doblet i Bellingham va afegir el tercer per a un 3-0 al descans; Vinícius va fallar un penal en una primera part de clar domini blanc.

El Bernabéu guarda un minut de silenci per Ochotorena i per l’àvia de Carvajal

Abans del Reial Madrid-València es va guardar un minut de silenci per José Manuel Ochotorena i per l'àvia de Dani Carvajal. Els equips van lluir braçalets negres i el capità blanc va presenciar l'acte des d'una llotja.

Vinícius repetix titularitat davant el València i Mastantuono entra per Camavinga

Reial Madrid manté a Vinícius i torna al 4-3-3; Valverde seguix de lateral i no hi ha rotacions malgrat Liverpool. Al València, Javi Guerra és suplent.

Maribel Vilaplana, a l’hospital per una indisposició; va estar amb Mazón el dia de la dana

La periodista Maribel Vilaplana ha patit una indisposició i ha sigut traslladada a un hospital, on està sent atesa. Està citada a declarar este dilluns com a testimoni per la gestió de la dana de València.

Vinícius, titular davant el València; Mastantuono per Camavinga i Javi Guerra, suplent

Xabi Alonso manté a Vinícius després de les seues disculpes per l'enuig en el clàssic i només introduïx a Mastantuono per Camavinga; Javi Guerra es queda en la banqueta.

Compromís censura les lluites internes del PP i exigix la dimissió de Mazón

Baldoví ha denunciat un espectacle lamentable en el PP per les seues pugnes internes i ha reclamat la dimissió immediata de Mazón per a obrir la via a eleccions.