26.3 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

Putin podria ser deposat pels serveis secrets russos

La invasió d’Ucraïna està sortint-li cara al president rus, Vladirmir Putin. A més de les sancions imposades per occident sobre el país i el creixent malestar dins de la societat russa, ara se sumen tensions dins del Govern rus.

Una font anònima ha informat el diari britànic, The Times, que el risc de ‘cop d’estat’ contra el president Putin creix cada setmana que continua la guerra a Ucraïna. L’informant, una font interna de la intel·ligència russa, hauria escrit una sèrie de cartes a Vladimir Osechkin, una de les persones més buscades de Rússia pel seu treball contra els abusos en les presons.

- Advertisement -Telegram València Diari

En aquestes missives, el denunciant apunta que “el caos i el descontentament” s’haurien apoderat del Servei Federal de Seguretat de Rússia després de la “fallida” invasió d’Ucraïna.

Segons el mitjà britànic, creix el rumor entre els agents d’intel·ligència que Putin no és l’adequat per a dirigir al país en aquests moments i preocupa la situació en la qual pot quedar Rússia arran de les sancions imposades per Europa i els Estats Units.

Experts internacionals apunten que el fet que s’haja filtrat aquesta informació ja és un símptoma que alguna cosa s’està movent en el Kremlin.

Últimes notícies

La sala VIP de l’aeroport de Manises estrena plats d’un cuiner amb estrela Michelin

El valencià José Manuel Miguel, del restaurant Beat de Calp, i l’empresa alacantina Esatur ja gestionen sales VIP a Barajas i altres tres aeròdroms

Màxim Huerta, primer firmant del manifest del Fòrum Jaume I per a commemorar els 750 anys de la seua mort

El Fòrum promourà la participació social i cultural a la Comunitat Valenciana amb actes i activitats fins a 2026

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana