23.3 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

La clàusula sexual prematrimonial que Jennifer López li ha posat a Ben Affleck

Jennifer López i Ben Affleck es casaran per fi, després de trencar la seua primera relació fa 20 anys, ja que van tindre una relació entre 2002 i principis de 2004) però la boda es va cancel·lar dies abans de la seua celebració a causa d’una suposada infidelitat de l’actor.

Dos dècades i diverses parelles després, entre ells Marc Anthony (amb el qual es va casar i va tindre dos fills), la cantant i actriu li ha donat una altra oportunitat al seu ex-xicot i passaran per l’altar. Van reprendre la seua relació en 2021 i un any després sembla que Bennifer va de debò.

- Advertisement -Telegram València Diari

Encara així, la parella torna a intentar-ho però aquesta vegada amb la signatura d’un contracte prematrimonial amb una curiosa i molt cridanera clàusula.

Adriana Dorronsoro explica que Jennifer López hauria “obligat l’actor” a signar aquest contracte en el qual s’estableix que “han de tindre més de quatre relacions sexuals per setmana“.

Després de la sorpresa dels col·laboradors per la notícia, la periodista confessa que “li sembla un bon número” i afig: “Després caldrà veure si amb el temps el van complint, perquè ja se sap que a vegades es va reduint“.

I aqueixa condició, al costat de totes les altres, l’ha hagut de signar Ben Affleck perquè a la segona vaja la vençuda. Un requisit que ja es va dir en el seu moment, quan s’anaven a casar allà per 2003, que Lopez havia exigit per escrit al seu nóvio, amb el que es veu que no les té totes amb si.

Últimes notícies

La sala VIP de l’aeroport de Manises estrena plats d’un cuiner amb estrela Michelin

El valencià José Manuel Miguel, del restaurant Beat de Calp, i l’empresa alacantina Esatur ja gestionen sales VIP a Barajas i altres tres aeròdroms

Màxim Huerta, primer firmant del manifest del Fòrum Jaume I per a commemorar els 750 anys de la seua mort

El Fòrum promourà la participació social i cultural a la Comunitat Valenciana amb actes i activitats fins a 2026

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana