Detinguda una parella a Almassora que transportava una borsa de marihuana per a vendre

CASTELLÓ, 13 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora dos persones com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública, un altre per usurpació d’estat civil i un altre contra la Llei de Seguretat Vial, per suposadament transportar a l’interior del seu vehicle més de 200 grams de marihuana, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

Amb motiu dels servicis que la Guàrdia Civil té establits per a la prevenció de la seguretat ciutadana, els agents de la Guàrdia Civil d’Almassora es trobaven realitzant un control en el moment que van observar que un turisme no efectuava la parada obligatòria en un STOP.

Després de realitzar les comprovacions pertinents, els guàrdies civils van observar que el vehicle mancava d’ITV en vigor per la qual cosa van continuar amb les gestions oportunes i van verificar que, a més, la conductora no disposava de permís o llicència per a conduir vehicles a motor per pèrdua del mateix i va tractar d’identificar-se amb les dades d’una altra persona per a evitar la responsabilitat.

Durant l’actuació, els agents van percebre que de l’interior del vehicle emanava una forta olor de marihuana i van realitzar una inspecció en la qual trobaren al maleter, en el buit on hauria d’haver-hi una roda de recanvi, una borsa plena de marihuana. Per tots estos fets, els guàrdies civils van detindre els ocupants del vehicle i van conficar la droga.

ÚLTIMES NOTÍCIES