CASTELLÓ, 27 (EUROPA PRESS)-
Agents de l’Equip Roca de la Guàrdia Civil de Castelló han detingut a tres homes per la seua suposada implicació en un robatori amb força i un delicte d’encobriment en una empresa de Borriol, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.
La investigació va començar després de la denúncia presentada el 18 de febrer, en la qual l’afectat va informar del robatori de tanques metàl·liques valorades en més de 4.000 euros després de forçar l’entrada a les seues instal·lacions.
Les perquisicions van portar a la identificació i detenció de dos sospitosos, presumptes autors del robatori. Posteriorment, les indagacions van conduir a una masia als afores de Castelló, on es va trobar el material sostret.
Durant l’operatiu, també es va arrestar a un tercer individu acusat d’encobriment. La totalitat dels efectes sostrets han sigut retornats al seu propietari i les diligències han sigut remeses als jutjats de Castelló.