28.9 C
València
Divendres, 13 juny, 2025

Detingut per intentar robar en un bar de Benidorm: Un delicte reiterat

ALACANT, 15

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm un home acusat d’intentar robar en un bar de la localitat, després de forçar una porta de cristall i ser sorprès pels agents del cos policial amagat a la cuina.

- Advertisement -Telegram València Diari

Aquesta és la segona vegada que l’ara arrestat accedia al local. A més, ja havia estat detingut en ocasions anteriors per suposadament perpetrar fets similars “de forma reiterada” en altres dos establiments de la ciutat.

Els fets van tenir lloc quan una trucada a la Sala del 091 alertava les patrulles de servei sobre un possible robatori en un bar de la zona d’oci de Benidorm. En arribar al lloc, els agents van trobar una de les portes de cristall d’accés a l’establiment fracturada i van accedir a l’interior.

Un cop dins, els agents van inspeccionar el local i van descobrir amagat entre el mobiliari de la cuina un home acusat de cometre “fets similars i reiteratius recentment en altres locals d’oci”, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

Després de la detenció de l’home i d’assegurar el lloc, els agents van trobar una motxilla en què l’arrestat aparentment pretenia guardar una gran quantitat de productes alimentaris, preferentment pescat i marisc.

Des de la Policia Nacional han explicat que aquest home ja havia estat detingut per presumptament haver comès un altre robatori en el mateix local pocs dies abans i comptava amb antecedents per haver estat investigat i arrestat com a presumpte autor d’altres sis robatoris en un mateix bar de la ciutat en qüestió d’un mes, i cinc més en un hotel que estava en estat de reforma. Aquests últims en poques setmanes.

Fruit dels presumptes robatoris en aquests altres dos establiments i vista la “conducta delictiva reiterada” d’aquest home, un jutjat va arribar a emetre una ordre d’allunyament de 300 metres per a l’arrestat respecte a tots dos llocs.

El detingut, després de les diligències policials, va ser posat a la disposició dels jutjats d’instrucció de guàrdia de Benidorm.

Últimes notícies

Un mural ret homenatge a les víctimes de la DANA i alerta sobre el canvi climàtic a València

Un mural elaborat per estudiants de l'IES Font de Sant Lluís a València homenatja les víctimes de la DANA d'octubre de 2024 i destaca la importància d'enfrontar el canvi climàtic.

Alicia Andújar (PSPV) afirma tolerància zero davant el cas Santos Cerdán

La diputada del PSPV Alicia Andújar declara tolerància zero respecte als comportaments qüestionats en el cas Santos Cerdán, sense valorar la seua dimissió.

La comissió d’investigació de la DANA en Les Corts fixa el seu calendari i amplia el pla de treball per a incloure a víctimes

La comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre en Les Corts es reunirà el 19 de juny per a aprovar el calendari i ampliar el pla de treball incloent a associacions de víctimes.

El 95,68% d’estudiants valencians aprova la PAU, baixant el percentatge respecte a l’any anterior

La Prova d'Accés a la Universitat (PAU) en la Comunitat Valenciana registra un 95,68% d'aprovats en 2025, 2,6 punts menys que en 2024, amb una nota mitjana de 6,39 sobre 10 en la fase obligatòria.

Compromís considera insuficients les explicacions de Sánchez i exigix investigació rigorosa del cas Koldo

Joan Baldoví, síndic de Compromís en Les Corts Valencianes, qualifica com a insuficients les explicacions del president Sánchez després de la dimissió de Santos Cerdán pel cas Koldo i sol·licita una investigació exhaustiva.

Vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb un seguiment del 90% segons CESM

La vaga mèdica convocada per CESM en la Comunitat Valenciana registra un seguiment pròxim al 90%, destacant la forta protesta contra la reforma de l'Estatut Marc i la petició de millores en la sanitat pública.

El PPCV rebutja les explicacions de Pedro Sánchez sobre el cas Koldo i exigix eleccions anticipades

El PPCV critica les explicacions del president Pedro Sánchez després de la dimissió de Santos Cerdán pel cas Koldo i reclama eleccions perquè els espanyols puguen decidir.

Mazón anuncia que després de l’estiu iniciarà l’elaboració dels pressupostos de la Generalitat per a 2026

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, del PP, assegura que una vegada conclòs l'estiu començarà a preparar els pressupostos autonòmics per a 2026, enfrontant-se a una situació parlamentària difícil i a les seqüeles de la dana històrica a València.