Pugen a 4 els ferits crítics en el xoc de dos autocars a la Diagonal de Barcelona

Un dels ferits crítics està atrapat en un dels autocars

BARCELONA, 3 (EUROPA PRESS TELEVISIÓ)

El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha elevat a 4 les persones ferides crítiques en el xoc que s’ha produït este dilluns a la vesprada entre dos autocars en l’avinguda Diagonal de Barcelona, a l’altura del número 361.

En un missatge en X recollit per Europa Press, el SEM ha detallat que està atenent a prop de 34 afectats, 4 d’ells en estat crític.

D’estos 4 crítics, el SEM ha atès i traslladat a un d’ells a l’Hospital Clínic, 1 a l’Hospital de Sant Pau, 1 a l’Hospital del Mar, mentre que el quart ferit crític està atrapat en un dels vehicles.

3 AFECTATS MENYS GREUS

Hi ha 3 afectats menys greus, que s’han traslladat a Sant Joan de Déu, Hospital del Mar i Hospital de Sant Pau.

Així mateix, altres 27 persones “no revestixen gravetat” i estan sent ateses i algunes d’elles traslladades a diferents centres sanitaris de la ciutat.

Fins al lloc de l’accident s’han desplaçat unitats de la Guàrdia Urbana, 10 unitats dels Bombers de Barcelona i 19 del Servici d’Emergències Mèdiques (SEM).

El xoc s’ha produït en la intersecció dels carrers de Roger de Llúria amb la de Rosselló.

ÚLTIMES NOTÍCIES