Quatre persones, entre elles un bebé de 21 mesos, han resultat ferides amb policontusiones després de la col·lisió entre un cotxe i una furgoneta a València, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).
L’avís de l’accident ha entrat en el CICU a les 11.20 hores i fins a l’avinguda del Port s’han desplaçat una unitat del SAMU i una ambulància convencional. Els equips han realitzat l’atenció inicial en el lloc, han estabilitzat als ferits i han preparat el seu trasllat.
Trasllats a dos hospitals
L’equip del SAMU ha assistit a quatre persones, totes per policontusiones. Un home de 41 anys ha sigut traslladat a l’Hospital Doctor Peset. Una dona de 25 anys, un home de 32 anys i un bebé de 21 mesos han sigut traslladats a l’Hospital Clínic.
Les policontusiones solen requerir valoració i observació per a descartar lesions internes, per la qual cosa, després de l’estabilització en el punt del sinistre, s’han activat els trasllats als centres hospitalaris. La mobilització de dos recursos sanitaris es correspon amb la necessitat d’atendre de manera simultània a diversos afectats.
El CICU ha coordinat l’operatiu i no s’han comunicat més persones afectades en el comunicat conegut.



