25.7 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

Mor una jove de 22 anys en un carrer de Cantàbria

 

Una jove de 22 anys ha mort a primera hora d’este dijous en el carrer El Sable, de la localitat càntabra de Castro Urdiales.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Els serveis d’emergències van ser avisats sobre les 7.27 hores perquè hi havia una dona en parada cardiorespiratòria en el carrer, segons informen Emergències Castro i DYA Cantàbria en els seus comptes de Twitter.

 

Maniobres de reanimació

La Policia Local de Castro Urdiales va iniciar les maniobres de reanimació de la xica fins que va arribar la DYA – una associació que presta ajuda i auxili a persones en situació de risc o necessitat d’auxili – a la qual es va sumar el Servei Urgències d’Atenció Primària (SUAP) i els serveis del 061.

 

No obstant açò, les maniobres de reanimació van resultar infructuoses i la jove va morir. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació.

  

 

Últimes notícies

Màxim Huerta, primer firmant del manifest del Fòrum Jaume I per a commemorar els 750 anys de la seua mort

El Fòrum promourà la participació social i cultural a la Comunitat Valenciana amb actes i activitats fins a 2026

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada