Dakota Tárraga passa dos nits en la presó d’Alacant per maltractar a sa mare

Compartir:

 

L’alacantina Dakota Tárraga, coneguda per participar en programes de televisió com ‘Hermano Mayor’ o ‘Supervivientes’, ha sigut detinguda este passat cap de setmana en la seua ciutat natal, Alacant, per maltractar a sa mare.

 

Segons explica ‘Información’, este mateix dilluns, la xica ha sigut posada en llibertat sense càrrecs després de passar a disposició judicial sense cap denúncia formalitzada per part de sa mare. L’absència de denúncia, part de lesions i de la declaració de la mare contra la seua filla ha provocat que la Fiscalia arxive la causa. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Dakota ha sigut detinguda este dissabte per la nit i ha estat en la presó provisional durant dos nits. Després de ser assistida el dilluns en el jutjat de guàrdia d’Alacant per l’advocat José Soler Martín, ha quedat en llibertat. Li ha demanat perdó a sa mare mentres reconeixia que recordava res del que havia passat.

Una baralla familiar

Ja durant l’episodi de ‘Hermano Mayor’ que protagonitza Dakota, va deixar a la vista els seus problemes amb l’alcohol arrel de la mort del seu germà quan ella tenia 17 anys. És per això que la policia va haver d’acudir a sa casa d’Alacant este dissabte, cap a les 21.40 hores, a on es trobava alcoholitzada mentres agredia a sa mare.

El pare no estava al principi de la disputa però va arribar poc després i va ser qui va avisar als agents de l’incident. Per este motius, després de què els agents recaptaren dades sobre els fets ha decidit arrestar a la xica per maltractament, ja que havia espentat i pegat una punyada a sa mare.

EL MÉS LLEGIT

Processen per violència masclista David Leo, l’Estudiant de ‘El cazador’, i guanyador de ‘Pasapalabra’

Encara que l'enregistrament està acabat, fonts de la televisió pública asseguren que RTVE sospesa no emetre els programes ja gravats

Coneix ací com registrar-se per demanar els descomptes de fins al 90% en viatges per a joves

Els descomptes s'apliquen a bitllets senzills i d'anada i tornada per viatjar entre el 15 de juny i el 15 de setembre de 2023 per Espanya i Europa

El suïcidi és la quarta causa de morts entre joves de 15 a 19 anys a Espanya

Psicòlegs reunits este a València adverteixen que s'han multiplicat gairebé per 20 les consultes en els darrers 12 anys

Al Pacino, de 83 anys, anuncia que serà pare per quarta vegada amb la seua parella de 29

L'actor estatunidenc Al Pacino es convertirà en pare per quarta vegada als 83 anys al costat de la seua parella Noor Alfallah, de 29....