29 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

Aramis Fuster, nova concursant de ‘Gran Hermano VIP’

Aramis Fuster en 'Sábado Deluxe'

Aramis Fuster a ‘Sábado Deluxe’ | Telecinco

 

Nova i forta confirmació per a la nova edició de ‘GH VIP’. La bruixa i pitonisa, Aramis Fuster, ingressarà a la casa VIP del reality. Tot i que en l’última entrevista a ‘Sálvame Deluxe’, Aramis va marxar assegurant que no tornaria a anar a un plató de televisió, el cert és que esta s’ha desdit ràpidament de les seues paraules en donar el seu ‘si’ a Telecinco amb l’entrada a ‘Gran Hermano’.  

- Advertisement -Telegram València Diari

 

La dilatada trajectòria d’Aramis televisió

Aramis Fuster no és nova en el món televisiu. Tot el contrari, la vident catalana és ben coneguda per les seues aparicions estel·lars i la seua capacitat de generar polèmiques i eixides de to constants, una cosa inel·ludible per entrar —i per la porta gran— a la casa de ‘GH VIP’.

 

La pitonisa, en aquest sentit, es va fer famosa gràcies a les seues aparicions en ‘Late Nights’ com ‘Dónde estás corazón?’ o ‘Sálvame Deluxe’, entre molts d’altres. Precisament en aquest últim, en la seua darrera compareixença, la mateixa Aramis Fuster va jurar que no tornaria a anar a un plató de televisió mai més.

 

Aramis Fuster i el seu nou look de dominatrix

 Aramis Fuster i el seu nou look de dominatrix | València Diari

 

La tornada mediàtica d’Aramis Fuster

«Dominant el meu destí», va explicar fa dos dies la mateixa Aramis Fuster mentre adjuntava una fotografia d’allò més cridanera i en la qual se la podia vore amb el clàssic vestit de ‘dominàtrix’ enfundada, especialment, per la nova notícia de la seua presència a ‘GH Vip’. 

  

 

Van ser molts, de fet, els qui van optar per respondre a les xarxes. Més enllà dels 850 ‘likes’ o els més de 500 ‘retweets’ amb els quals compta la imatge, a la publicació d’Aramis Fuster s’hi poden llegir comentaris de suport com «has de dominar la casa de Gran Hermano VIP, reina» o d’altres on, simplement, s’hi pot vore una cara de l’actor Steve Carell fent cara de desaprovació.   

 

 

  

 

 

Últimes notícies

El Govern ordena la retirada i destrucció ambientalment segura de vehicles danyats per la DANA a València

El Govern començarà a traslladar des de la Zona d'Activitats Logístiques del port de València els vehicles afectats per la DANA d'octubre per a la seua destrucció i descontaminació segons criteris ambientals.

Confinament temporal a Alcàsser per l’avaria d’un camió amb mercaderies perilloses

Un camió amb mercaderies perilloses, incloent-hi àcid clorhídric, avariat en l'A-7 provoca el confinament temporal a Alcàsser i restriccions en el polígon de Picassent.

Detingut a València un home radicalitzat que difonia propaganda d’Hamàs

La Guàrdia Civil va detindre a València a un home radicalitzat que difonia propaganda del grup terrorista Hamàs, implicat en adoctrinament i violència terrorista.

Així reviu una ràdio americana de 1940 després de ser restaurada després de la dana a València

Una ràdio americana de 1940, danyada per la dana a València, ha sigut restaurada per la UPV i ja pot sintonitzar emissores actuals com a rNE, ÉSSER i COPE.

El Llevant inicia la seua pretemporada amb proves mèdiques i l’estrena de Vicente Iborra com a assistent

El Llevant ha començat oficialment la seua pretemporada amb proves mèdiques per als jugadors i el suport de Vicente Iborra com a nou assistent tècnic de Julián Calero.

L’Elx renova al porter Matías Dituro una temporada més després del seu destacat rendiment

L'Elx confirma la renovació per una temporada més del porter argentí Matías Dituro, fonamental en l'ascens de l'equip a Primera Divisió.

Vicent Císcar assumix l’alcaldia de Paiporta després de la renúncia de Maribel Albalat

Vicent Císcar és elegit nou alcalde de Paiporta després de la dimissió de Maribel Albalat per motius de salut. El canvi es produïx en un municipi afectat per la tragèdia de la dana de 2023.

El festival MIAU de Fanzara celebra la seua novena edició finançat amb fons propis després de la retirada d’ajudes municipals

El festival MIAU de Fanzara, referent de l'art urbà en la Comunitat Valenciana, celebra en 2025 la seua novena edició finançada amb recursos propis després de l'eliminació d'ajudes municipals i autonòmiques.