El 19 de juny: La data d’examen per a l’obtenció del títol d’ESO per a majors de 18 anys

El 19 de juny: La data d'examen per a l'obtenció del títol d'ESO per a majors de 18 anys

Examen per a obtindre l’ESO | Conselleria d’Educació

 

La Conselleria d’Educació ha reactivat la segona convocatòria de la prova per a majors de 18 anys per a l’obtenció directa del títol de graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) de l’actual curs escolar, ajornada per la declaració de l’estat d’alarma.

 

Els exàmens tindran lloc el divendres 19 de juny de 2020 seguint les instruccions que les autoritats sanitàries establisquen per a garantir la seguretat tant dels i les aspirants com del professorat que porta a terme les proves. 

 

Este curs hi havia previstes dos convocatòries de les proves per a l’obtenció directa del títol d’ESO per a majors de 18 anys. La primera es va fer el passat 24 de gener i la segona estava previst per al dia 29 de març, però es va suspendre.

 

Per a evitar el perjudici directe a les persones que volen continuar estudiant, Educació de la Generalitat ha decidit declarar d’interés general la represa dels tràmits administratius per a fer la segona convocatòria anual de les proves per a l’obtenció del títol de graduat en ESO per a majors de 18 anys.

 

Vint dies naturals per a la inscripció telemàtica

A través d’esta resolució, la Conselleria alça la suspensió de terminis per a la tramitació d’esta convocatòria i, per tant, la continuació de les fases del procediment administratiu i es reinicia el període de 20 dies naturals que restava per a la presentació de sol·licituds d’inscripció a comptar a partir de l’endemà de la publicació d’esta resolució al DOGV.

 

Les persones que no havien pogut fer la segona part de la inscripció ho podran fer fins al dia 1 de juny de 2020 presencialment a través del registre de les direccions territorials d’Educació o per correu postal.

 

Les llistes provisionals i definitives de persones admeses i excloses a la prova que hagen efectuat la inscripció telemàtica apareixeran publicades, respectivament, els dies 2 de juny i 13 de juny de 2020, al final de la pàgina del portal GVA, des de la que es fa la inscripció telemàtica.

 

La presentació de la documentació en estes circumstàncies té caràcter obligatori, el que el dia de la prova estes persones han de presentar-se proveïdes dels dos exemplars de la instància de sol·licitud i d’original i còpia de la documentació d’identificació personal (DNI o NIE), acompanyada dels originals i les còpies de la documentació acreditativa per a la sol·licitud d’exempció del mòdul de Valencià o de convalidacions de mòduls formatius superats anteriorment.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.