Anuncios

El 19 de juny: La data d’examen per a l’obtenció del títol d’ESO per a majors de 18 anys

El 19 de juny: La data d'examen per a l'obtenció del títol d'ESO per a majors de 18 anys

Examen per a obtindre l’ESO | Conselleria d’Educació

 

La Conselleria d’Educació ha reactivat la segona convocatòria de la prova per a majors de 18 anys per a l’obtenció directa del títol de graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO) de l’actual curs escolar, ajornada per la declaració de l’estat d’alarma.

 

Anuncios

Els exàmens tindran lloc el divendres 19 de juny de 2020 seguint les instruccions que les autoritats sanitàries establisquen per a garantir la seguretat tant dels i les aspirants com del professorat que porta a terme les proves. 

 

Este curs hi havia previstes dos convocatòries de les proves per a l’obtenció directa del títol d’ESO per a majors de 18 anys. La primera es va fer el passat 24 de gener i la segona estava previst per al dia 29 de març, però es va suspendre.

 

Per a evitar el perjudici directe a les persones que volen continuar estudiant, Educació de la Generalitat ha decidit declarar d’interés general la represa dels tràmits administratius per a fer la segona convocatòria anual de les proves per a l’obtenció del títol de graduat en ESO per a majors de 18 anys.

 

Vint dies naturals per a la inscripció telemàtica

A través d’esta resolució, la Conselleria alça la suspensió de terminis per a la tramitació d’esta convocatòria i, per tant, la continuació de les fases del procediment administratiu i es reinicia el període de 20 dies naturals que restava per a la presentació de sol·licituds d’inscripció a comptar a partir de l’endemà de la publicació d’esta resolució al DOGV.

 

Les persones que no havien pogut fer la segona part de la inscripció ho podran fer fins al dia 1 de juny de 2020 presencialment a través del registre de les direccions territorials d’Educació o per correu postal.

 

Les llistes provisionals i definitives de persones admeses i excloses a la prova que hagen efectuat la inscripció telemàtica apareixeran publicades, respectivament, els dies 2 de juny i 13 de juny de 2020, al final de la pàgina del portal GVA, des de la que es fa la inscripció telemàtica.

 

La presentació de la documentació en estes circumstàncies té caràcter obligatori, el que el dia de la prova estes persones han de presentar-se proveïdes dels dos exemplars de la instància de sol·licitud i d’original i còpia de la documentació d’identificació personal (DNI o NIE), acompanyada dels originals i les còpies de la documentació acreditativa per a la sol·licitud d’exempció del mòdul de Valencià o de convalidacions de mòduls formatius superats anteriorment.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.
Anuncios