31 C
València
Divendres, 18 juliol, 2025

Angelina Jolie demanda a Brad Pitt per abús infantil

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La batalla per la custòdia dels fills de Brad Pitt i Angelina Jolie continua i esta guerra mediàtica pot acabar amb la carrera de l’actor i deixar-li sense poder veure als seus sis fills.

 

Tal com pareix, Angelina Jolie vol la custòdia dels sis fills per a ella, i està disposada a usar totes les armes a la seua mà per a conseguir-ho. L’enfrontament serà tan cru com el que van viure en la pel·lícula en la que es van enamorar, quan Pitt estava casat amb la protagonista de la serie ‘Friends‘, Jennifer Aniston

 

El passat 12 de març, Jolie va fer un pas més en la seua baralla judicial contra Brad Pitt i va presentar noves proves a on va afirmar que tant ella com els seus fills estarien disposats a oferir noves proves i testimoniatges que demostren violència domèstica. A demés, el seu fill major ja hauria atestat contra el seu pare. Segons el mitjà Us Weekly, «Maddox ja ha donat testimoniatge com a adult en la disputa de custòdia en curs i no va ser molt afalagador per a Brad».

 

2016, l’inici de la guerra entre els actors

El setembre de 2016, la famosa parella va anunciar per sorpresa la seua separació i des de llavors l’única cosa que els unix és una gran batalla judicial. Angelina Jolie vol impedir que Brad Pitt tinga el 50% de la custòdia dels seus fills menors i l’actor, segons diferents mitjans, es trobaria totalment devastat per la situació.

 

Poc després de la seua separació, els mitjans van començar a parlar d’una suposada topada entre l’actor i el seu fill major, Maddox, en un avió privat. Es van començar a escoltar rumors d’agressió i l’FBI i els serveis de menors dels Estats Units van iniciar una investigació. No obstant això, es va tancar per falta de proves.

 

En el passat, Brad Pitt va comptar durant una entrevista al New York Times que la seua separació de l’actriu va estar marcada per la seua addicció a l’alcohol. L’intèrpret va reconèixer que va acudir a teràpia durant més d’un any i mig i va assegurar que es va sentir segur sent part d’Alcohòlics Anònims.

Últimes notícies

València inicia la seua pretemporada a Paterna amb un amistós davant el Castelló

El València comença la seua pretemporada jugant contra el Castelló a Paterna, amb nous jugadors en l'equip i objectius clars per a la temporada.

Carlos Mazón lidera la primera reunió de la Mesa d’Inversions a Alacant per a impulsar projectes provincials

El president Carlos Mazón va encapçalar la inauguració de la Mesa de Seguiment d'Inversions a Alacant, destinada a impulsar projectes estratègics i accelerar la seua execució amb la col·laboració de l'Institut d'Estudis Econòmics de la província.

Pilar Bernabé denuncia la pèrdua de memòria invertida de Vicent Mompó sobre la DANA del 29 d’octubre

La delegada del Govern a València, Pilar Bernabé, acusa el president de la Diputació, Vicent Mompó, de canviar el seu testimoniatge sobre la gestió de la DANA ocorreguda el 29 d'octubre, advertint una pèrdua de memòria invertida i una intenció de reescriure la història.

La Generalitat paga 147 milions a farmàcies valencianes després d’autorització del Govern

La Generalitat Valenciana ha realitzat el pagament pendent d'aproximadament 147 milions d'euros a les farmàcies de les tres províncies, després de rebre autorització per a endeutament. Esta acció respon a mesures de pressió per retards en els pagaments.

Dos hòmens ferits per arma de foc en L’Apareguda, Orihuela: busquen als responsables

Dos hòmens van resultar ferits de bala en una vivenda de L'Apareguda, Orihuela. La Policia busca als autors que van fugir en un cotxe d'alta gamma.

El Vila-real inicia la pretemporada amb un dur dol enfront del Basilea a Suïssa

El Vila-real arranca la seua pretemporada enfrontant-se al Basilea en un desafiament exigent en territori suís. L'equip de Marcelino buscarà afinar detalls amb incorporacions claus i jóvens promeses en un inici prometedor.

Rodríguez Uribes impulsa a Vigo i València com a seus del Mundial 2030 i defén a Madrid per a la final

El president del Consell Superior d'Esports defén que Vigo i València siguen seus del Mundial 2030 i aposta per Madrid i l'estadi Santiago Bernabéu per a la final del torneig organitzat al costat de Portugal i el Marroc.

El canvi d’il·luminació renovarà i protegirà la Plaça de Bous de València durant 50 anys

La Plaça de Bous de València inicia un projecte integral de renovació del seu sistema d'il·luminació, amb una inversió pròxima al milió d'euros, que garantix seguretat, eficiència i modernització per a les pròximes cinc dècades.