26 C
València
Diumenge, 6 juliol, 2025

Últimes entrades per al ‘Llac dels cignes’ en el Gran Teatre de Xàtiva

Ballet del 'Llac dels cignes'

Últimes entrades per a la representació | Wikipedia

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este dijous, 12 de març, es podrà disfrutar de ballet clàssic, amb la representació de ‘El llac dels cignes’ de Tchaikovsky, en el Gran Teatre de Xàtiva, en la comarca de la Costera, a les 20.30 hores. Esta representació es farà de la mà del St. Petersburg Festival ballet i amb la participació en directe de l’Olympic Symphony Orquestra.

 

Cal destacar que les entrades es troben pràcticament esgotades i només queden disponibles algunes places en l’amfiteatre i en algunes en les llotges. L’espectacle estarà dividit en dos actes, un primer amb 60 minuts de durada i un segon de 50 minuts després d’un descans de vint minuts. Els preu de les entrades d’amfiteatre i llotges és de 19,5 euros.

 

El ‘Llac dels cignes’ és, sense dubte, el ballet més popular al llarg de la història, que es va presentar l’any 1895 en el teatre Mariinski de Sant Petersburg. La història se centra en la princesa Odette, convertida en cigne per un encanteri del Mag Von Rothbart, que només es trencarà quan un home li jure amor i fidelitat eterna.

Últimes notícies

Urbania i Selene lideren el XXVI Trofeu SM la Reina de Vela a València

Urbania, Selene i altres embarcacions destacades lideren el XXVI Trofeu SM la Reina a València, una regata internacional amb gran presència d'experts i països.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.