27.4 C
València
Dijous, 3 juliol, 2025

La Generalitat desenvoluparà un sistema d’alertes massives d’emergència

Centre de emergències 112 de la Comunitat Valenciana

Centre de emergències 112 de la Comunitat Valenciana |

 

- Advertisement -Telegram València Diari

El Centre de Coordinació d’Emergències 112 de la Comunitat Valenciana ha afirmat que la Generalitat ha arribat a un acord al Seminari d’Hivern 2022 de desenvolupar un sistema d’alertes.

El president de la Generalitat juntament amb altres representants i experts han desenvolupat un total de 60 objectius per desenvolupar aquest pròxim semestre a la Comunitat Valenciana.

Entre els objectius plantejats hi ha el sistema d’alertes massives d’emergències que s’utilitzaran per millorar els avisos a la població en cas d’emergència greu.

Amb aquest nou projecte, els avisos d’emergència arribaran als telèfons mòbils de la població que estiga a la zona afectada per riscos determinats del moment.

Tot i que ja ha estat anunciat pel 112 de la Comunitat Valenciana, aquesta iniciativa no estarà vigent a curt termini.

Últimes notícies

Bombers lluiten per controlar incendi en nau industrial de Manises, València

Un incendi declarat en una nau industrial de Manises (València) ha obligat a tallar part de la línia 9 del Metrovalencia. Els bombers treballen per a controlar les flames.

Compromís concreta la seua ruptura en el Congrés amb una diputada en Mixt i un altre a Sumar

Compromís ha formalitzat l'escissió dels seus diputats en el Congrés, amb Àgueda Micó en el Grup Mixt i Alberto Ibáñez romanent a Sumar després d'una reunió sense acord.

Troben el cos d’un pescador surant al Perelló, València

Troben el cos d'un home surant en aigües del Perelló, València. Se sospita que era pescador i va poder patir un problema de salut que va causar la seua caiguda a l'aigua.

Les escultures monumentals de Manolo Valdés arriben per a transformar Santander este estiu

Les escultures monumentals de l'artista valencià Manolo Valdés s'exhibixen en la península de La Magdalena i el moll de Calderón a Santander, en una mostra que durarà fins a un any.

Sergio García torna al DP World Tour buscant la Ryder Cup després del seu pas per LIV Golf

Sergio García torna al DP World Tour després de tres anys en LIV Golf per a disputar el BMW International Open a Munic i buscar la seua plaça en la Ryder Cup 2025 amb l'equip europeu.

Eder Sarabia: Un inici de temporada il·lusionant i desafiadora per a l’Elx en Primera Divisió

Eder Sarabia, entrenador de l'Elx, expressa la seua il·lusió i compromís davant l'inici de la temporada en Primera Divisió, destacant el calendari i l'enfrontament inaugural contra el Betis.

València Basket no renova al pivot ghanés Amida Brimah per a la pròxima temporada

València Basket anuncia que Amida Brimah, pivot ghanés de 213 cm, no continuarà en l'equip la pròxima temporada després del seu pas en 2025.

Atlètic de Madrid reforça el seu medul·lar amb Álex Baena després del seu traspàs des del Vila-real per 42 milions més variables

Álex Baena fa el gran salt a l'Atlètic de Madrid des del Vila-real en una operació que reporta al club castellonenc 42 milions fixos i fins a 13 milions addicionals en variables. El migcampista firma per cinc anys i podria aportar consolidació al centre del camp colchonero.