32.3 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

Minsait oferirà formació a 40 joves en el territori valencià

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L’empresa especialitzada en transformació digital Minsait oferirà formació a 40 joves titulats en STEM i informàtica de Múrcia i la Comunitat Valenciana. Aquesta companyia, pertanyent a Indra, ofereix als joves recentment graduats i professionals amb experiència d’aquestes regions una nova proposta per a incorporar-s’a la companyia i sumar-s’a la transformació digital, millorant la seua qualificació i potencial professional dones de la seua incorporació.

 

La companyia seleccionarà a 20 graduats de titulacions STEM, com a Matemàtiques, Física, Telecomunicacions, Informàtica, etc. o titulats en FP Superior, en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma *DAM) o en Desenvolupament d’Aplicacions Web sense experiència i a altres 20 professionals programadors que compten amb més d’un any i mig d’experiència per a participar en un bootcamp cent per cent en línia d’aprenentatge accelerat.

 

Minsait oferirà formació a 40 joves titulats en STEM i Informàtica de Múrcia i la Comunitat Valenciana a través d’un curs intensiu d’unes sis setmanes de duració que permetrà als seleccionats adquirir els coneixements tècnics, de negoci, competències digitals i habilitats necessàries per a desenvolupar al màxim el seu potencial en la companyia des de la seua incorporació.

 

Com poden enviar els interessats la seua candidatura?

A més, podran posar en pràctica els coneixements tècnics adquirits en un cas pràctic basat en projectes de la unitat a la qual es vagen a incorporar.

 

En el bootcamp els nous professionals de Minsait treballaran, addicionalment, en el desenvolupament de les habilitats i competències més necessàries en el seu dia a dia de treball, com a presentacions d’impacte, treball en equip, comunicació i proactivitat, responsabilitat i accountability, capacitat d’aprenentatge continu o productivitat.

 

Els interessats en aquesta iniciativa en la qual Minsait oferirà formació a 40 joves titulats en STEM i informàtica de Múrcia i la Comunitat Valenciana poden enviar el seu CV a bootcamp@indra.es.

Últimes notícies

Urbania i Selene lideren el XXVI Trofeu SM la Reina de Vela a València

Urbania, Selene i altres embarcacions destacades lideren el XXVI Trofeu SM la Reina a València, una regata internacional amb gran presència d'experts i països.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.