Les proves d’idiomes ja tenen nova data

El 19 de juny: La data d'examen per a l'obtenció del títol d'ESO per a majors de 18 anys

Les proves d’idiomes ja tenen nova data | Conselleria d’Educació

 

La Conselleria d’Educació, Cultura i Deport, d’acord amb la majoria d’autonomies i el Ministeri d’Educació i FP, ha decidit traslladar a setembre les proves unificades de certificació (PUC) d’idiomes de les escoles oficials d’idiomes (EOI), posposades davant de la declaració de l’estat d’alarma per fer front a la COVID-19.

 

Una volta consensuat el trasllat a setembre de la convocatòria ordinària de les proves de les EOI, la Direcció General de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme ha determinat que la prova extraordinària es farà al llarg de novembre. Les dos convocatòries se celebraran sempre que les autoritats sanitàries ho permeten.

 

La inscripció en estes proves es va fer abans de la declaració de l’estat d’alarma i ja s’han publicat les llistes provisionals de persones admeses. Les llistes definitives es faran públiques a final del mes de juny, quan acabe el període d’al·legacions. Abans del 31 de juliol es publicarà el calendari concret dels dies de setembre en què es faran les quatre activitats de llengua escrites de què consten les PUC.

 

Tota esta informació es publicarà en el portal web de les escoles oficials d’idiomes (http://www.eoi.gva.es/es), a demés del procediment per a la devolució de les taxes a les persones que ho sol·liciten perquè no poden fer la prova en les noves dates concretes que s’establisquen al setembre.

 

A demés, es comunicarà individualment el trasllat de les proves i els punts més importants de la resolució de modificació del calendari a les més de 32.000 persones matriculades per a les PUC de l’any 2020.

 

Alumnat de ‘That’s English!’

Pel que fa a l’alumnat de ‘That’s English!’, la inscripció en la prova de certificació serà exclusivament per via telemàtica i s’obrirà des de les 12.00 hores del 24 de juny fins a les 23.59 hores del 25 de juny de 2020. L’enllaç del procediment telemàtic per a l’alumnat de ‘That’s English!’ és el següent: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17070&version=amp.

 

Proves de la JQCV

D’altra banda, respecte a les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, es tornaran a convocar en el moment en què les autoritats sanitàries fixen els protocols que permeten fer amb garantia uns exàmens en els que l’any passat es van inscriure vora 37.000 persones.

 

El Ple de la JQCV es reunirà per tal de valorar si és factible convocar de nou les proves de certificació de valencià de 2020 en els diferents nivells, amb un nou període d’inscripció i amb les dates dels exàmens. La voluntat d’Educació de la Generalitat és poder fer-les durant l’últim quadrimestre de l’any, si les autoritats sanitàries ho permeten.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.