26 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Els majors de 80 anys seran els pròxims a rebre la vacuna contra el Covid-19 en el territori valencià

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Les persones de 80 anys seran les pròximes en vacunar-se contra el coronavirus. Així ho ha anunciat el ministre de Sanitat, Salvador Illa, en la reunió que ha tingut lloc esta vesprada del Consell Interterritorial de Salut, a on ha avançat el pròxim grup de vacunació. Es calcula que este col·lectiu podria rebre la vacuna el pròxim mes de març.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, el primer grup de vacunació contra el Covid-19 ha estat format pels usuaris de residències i els sanitaris, molts d’ells ja immunitzats amb la segona dosi de la vacuna.

 

 

A partir del 25 de gener, es continuarà posant esta segona dosi de la vacuna del coronavirus en residències i es començarà a posar la segona dosi en aquells sanitaris que primer la van rebre el passat cap de setmana, a demés de començar a vacunar en residències amb brots actius; en total s’espera posar altres 42.500 dosis.

 

Més de 90.000 dosis de la vacuna en el territori valencià

Segons els plans del territori valencià, per a la primera setmana de febrer arribarà el torn dels grans dependents no institucionalitzats i del personal dels centres de dia de majors. A demés, s’espera també que es puga començar a vacunar als sanitaris del sistema privat.

 

Fins al moment, la Comunitat ha rebut un total de 94.350 dosis de les vacunes distribuïdes pel Govern central: 91.450 dosis de la vacuna de Pfizer i 2.900 de la de Moderna.

Últimes notícies

Divendres estable en la Comunitat Valenciana abans de fortes tempestes el dissabte a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un divendres amb temps estable que derivarà en pluges i tempestes en interior de Castelló i València. El dissabte s'espera un increment de la intensitat amb tempestes molt fortes i graníssol a Castelló.

Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa lideren la preferència de docents per a trasllats en 2025

La Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa i Andalusia són les comunitats més demandades per docents que busquen traslladar-se en 2025, mentres Madrid i Catalunya registren més eixides.

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.