27.6 C
València
Dissabte, 19 juliol, 2025

Ferit en un incendi a l’Hospital d’Alzira

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Aquesta vesprada de dilluns, es va declarar un incendi a la cinquena planta de l’Hospital de la Ribera, a la localitat d’Alzira. Fins al lloc dels fets van mobilitzar cinc dotacions del Consorci Provincial de Bombers de València, un oficial de guàrdia i un cap de parc de guàrdia, segons han informat a través del seu compte de Twitter.

 

Afortunadament, el foc es va aconseguir extingir ràpidament. L’incendi s’hauria originat en una de les habitacions de la quinta planta d’una de les dues torres de l’edifici. Van procedir a traslladar els pacients del centre hospitalari d’una torre a una altra. A conseqüència del sinistre, un home va acabar ferit per cremades

 

 

És el segon incendi que s’origina en un hospital en tan sols 48 hores. El passat diumenge, es va produir un incendi en l’Hospital Sant Joan d’Alacant, on un home va patir cremades en el 33% del cos.

Últimes notícies

Incendi a Ibi afecta al Parc Natural de la Font Roja i mobilitza a la UME per al seu control

Un incendi forestal a Ibi ha afectat unes 250 hectàrees del Parc Natural de la Font Roja. L'UME i nombrosos mitjans treballen per a controlar el foc, mentres les autoritats investiguen el seu origen en una comunitat religiosa.

Alerta màxima per risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana este cap de setmana

La Generalitat Valenciana manté l'alerta per risc extrem d'incendis forestals a causa de temperatures pròximes a 40 graus i ratxes de vent de ponent de fins a 50 km/h durant el cap de setmana.

L’incendi forestal a Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza nombrosos mitjans d’emergència

L'incendi forestal declarat a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, activant una gran resposta amb mitjans aeris, terrestres i la sol·licitud de la Unitat Militar d'Emergències a causa de les condicions extremes de calor i vent.

Concentració a València contra la violència racista i la por de la comunitat marroquina a eixir al carrer

Una multitud es va concentrar a València per a condemnar la violència racista deslligada en Torre Pacheco, destacant la por que sent la comunitat marroquina per a eixir al carrer davant les agressions.

Els favorits consoliden el seu lideratge en la primera jornada de la regata TabarcaVela a Alacant

La TabarcaVela Diputació d'Alacant 2025 arranca amb triomf dels campions de l'any passat en les seues categories. Peix d'Abril i Ebury Sailing Team dominen la classificació després de primera jornada.

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.