32.3 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

Kiko Jiménez obri el calaix dels secrets de Rocío Flores

Si alguna cosa ha demostrat de sobres Kiko Jiménez, és que no té pèls en la llengua. No tem tirar de la manta ni donar la seua opinió sobre ningú. I és que, haver pertangut a una de les sagues familiars més polèmiques, els Mohedano, per la seua relació amb Gloria Camila, dona per a emmagatzemar una bona quantitat de secrets.

- Advertisement -Telegram València Diari

Secrets que ara comparteix en exclusiva amb ‘Lecturas’. I un dels més cridaners té a veure amb Rocío Flores, la que va ser la seua ‘neboda política’.

Quan a Kiko li van preguntar sobre l’actual relació entre Gloria Camila i Rocío Flores, el de Linares ha dit que ja no és com abans. “Pot estar gelosa Gloria Camila de la seua neboda?”, li van preguntar. I ell va contestar: “Gloria abans era la líder i la capitost, ara la protagonista és Rocío Flores i tots els micròfons van per a ella”.

El raonament de Kiko Jiménez és d’allò més lògic, ja que Rocío al principi no volia saber de la fama, però que el seu ascens ha sigut absolutament meteòric. Ara és col·laboradora en ‘El programa de Ana Rosa’, es folra amb les seues col·laboracions en Instagram…

No hi ha qui la pare, i clar, els que la van conéixer quan encara era una xiqueta no fan més que sorprendre’s. De la Rocío Flores tímida ja queda molt poc.

“Rocío era una xiqueta quan venia amb nosaltres“, diu Kiko Jiménez en l’entrevista que ha donat a ‘Lecturas’ juntament amb Sofía Suescun.

Assegura que la filla de Rocío Carrasco passava xicotetes temporades a Madrid, a casa de Gloria Camila, però que ara ja ve a la capital per compte propi. “Quasi l’apadrinem. No disposava de cap nivell adquisitiu”, explica Kiko referint-se a l’època anterior.

Els anys en què la neta de ‘la más grande’ es plantava a casa de la seua tia durant diversos dies contrasten ara amb una Rocío Flores vestida a l’última i que s’allotja en els millors hotels de la ciutat. “Ara Rocío Flores ja no depén de Gloria per a eixir i entrar. Al final, això també et distancia”, confirma Kiko en esta conversa. Anem, que seria un cert el que GloCa i Rocío Flores ja no són les millors amigues.

“Rocío era una xiqueta quan venia amb nosaltres”; ens compta Kiko Jiménez en la seua entrevista al costat de Sofía Suescun. Flores solia passar xicotetes temporades i escapades a Madrid, on es quedava a casa dels seus oncles, Gloria i Kiko. “Quasi l’apadrinem. No disposava de cap nivell adquisitiu”, afig el col·laborador, qui porta anys dedicat a la tele.

“Ara Rocío Flores ja no depén de Gloria per a eixir i entrar. Al final, això també et distancia”, ens confirma Kiko Jiménez, donant suport a la versió que, des de fa mesos, es va donant: la relació entre tia i neboda ja no és la que era.

Encara que espera’t perquè és prompte per a traure conclusions. Més que res perquè Gloria Camila Ortega acaba de publicar dos ‘zasca-fotos’. En estes imatges, apareix la influencer al costat de la seua neboda i el text que ha compartit és un intent de resoldre la història: “Per a què us explicaré si no voleu entendre”, ha escrit GloCa referint-se a l’amistat indestructible que manté amb la seua neboda.

Últimes notícies

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.

Horari confirmat per a la primera jornada de LaLiga EA Sports 2025/26: Vila-real-Oviedo obri la temporada

LaLiga EA Sports 2025/26 inicia la temporada amb el partit Vila-real-Oviedo fixat per al 15 d'agost a les 19.00 hores. València-Reial Societat s'enfronten el 16 d'agost en la mateixa franja horària.