Nacho Palau anuncia que té càncer de pulmó

Compartir:

L'exparticipant de 'Supervivientes' i ex de Miguel Bosé ha assegurat que se sent optimista i "amb ganes de viure"

Nacho Palau té càncer de pulmó. L’concursant ‘Supervivientes’ ha anunciat l’última hora sobre el seu estat de salut en un comunicat que ha publicat a través de les seues xarxes socials. Després d’haver-se sotmés a nombroses proves mèdiques, el que fora parella de Miguel Bosé li ha posat nom a la malaltia que pateix.

Palau portava un temps desaparegut de les xarxes. I, en qüestió de dies, la preocupació de les seues quasi 50.000 followers es va fer present. La raó? Va transcendir la notícia que es trobava ingressat Hospital Clínic de València. Fins ara, pocs sabien el seu diagnòstic. Però, aquest dijous, el mediàtic va decidir anunciar en Instagram la veritat de l’assumpte. “Ja puc confirmar, després de moltes proves mèdiques, que estic passant un càncer pulmonar, que fins ara no tenia ni nom ni tractament, el qual començaré immediatament“, va escriure.

No sé com agrair tantes mostres d’afecte que he rebut aquests últims mesos de tantíssima gent i us assegure que sereu part de la meua recuperació“, va prometre, per a després acomiadar-se amb un gran consell: “Gaudiu dia a dia dels éssers estimats, de tot el bonic que ens ofereix la vida, de riure, de compartir, d’una abraçada, un somriure i recordeu sempre que les coses més simples són les que ens fan més felices“.

Malgrat aquesta terrible maçada, el natural de València ha assegurat que se sent optimista, esperançat, i que començarà el tractament en la major brevetat de temps possible.

Les mostres d’afecte i suport no s’han fet esperar després de la seua publicació, tant de famosos com, el Maestro Joao, Marta López Álamo, Amor Romeira, Tony Spina, Tania Medina, Alejandro Nieto i Marta Peñate; i també anònims.

EL MÉS LLEGIT

Els menors de 35 anys podran optar a ajudes per comprar habitatges a pobles de menys de 10.000 habitants

La Generalitat subvencionarà les residències que no superen els 120.000 euros i les sol·licituds es podran presentar fins al 31 de juliol

Isabel Pantoja: ‘Hui res em pot arrancar un somriure’

La cançonetista, que no passa el seu millor moment, acudirà aquest dissabte al Ball de la Rosa de Mònaco quan compleix 50 anys en la música

Detingut un home per matar la seua mare al barri de Sant Marcel·lí de València

El presumpte parricida, de 37 anys, va acabar amb la vida de la seua progenitora, de 68 anys, al domicili familiar

‘Valencians al món’ torna i viatja a la Roma dels Borja

Els Borja van ser una família que va difondre la llengua i la cultura valenciana i a la ciutat de Roma és ben fàcil identificar-la