33.6 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

David Bisbal i la seua filla Ella, devastats per la pèrdua d’un referent

- Advertisement -Telegram València Diari

 

David Bisbal i la seua filla Ella estan molt consternats per la mort d’algú molt proper. El cantant haurà d’aparcar per un moment les seues diferències amb la seua ex, Elena Tablada, a causa d’esta dolorosa pèrdua. Fa set mesos, Elena Tablada va viure un dels dies més feliços de la seua vida. L’ex de David Bisbal va donar a llum la seua segona filla anomenada Camila, fruit de la seua relació amb el seu marit Javier Ungría.

 

Un poc més de mig any després, la model ha de lamentar una dura pèrdua, la de la seua àvia, qui ha perdut la vida als 92 anys d’edat. L’ex de David Bisbal estava molt unida a este familiar. La mort de la seua àvia ha passat en un dels millors moments personals d’Elena Tablada, que encara te algunes disputes amb David Bisbal, pare de la seua primera filla.

 

El que més lamenta Tablada és que la seua filla Camila no puga conèixer a la seua besàvia, ja que la model en moltes ocasions ha mostrat la seua àvia en les xarxes socials amb fotografies molt afectuoses i molt emotives. Ara, malauradament, Elena Tablada ha d’assumir esta mort.

 

Segons expliquen a alguns mitjans diferents fonts properes d’Elena Tablada, la model estimava molt a la seua àvia i estava cada dia pendent d’ella.

 

Devoció per l’àvia

Sense anar més lluny, este mateix estiu l’exparella de David Bisbal va pujar al seu Instagram una imatge amb la seua àvia i els seus quatre besnéts. Elena Tablada estava molt orgullosa d’ella i així ho ha manifestat en moltes ocasions. «Moments màgics d’un llegat tan especial que ens va donar motius per no oblidar d’on venim i ales per volar a on on vulguem», va escriure a les seues xarxes socials acompanyant a una preciosa imatge familiar.

 

 

Per a la dissenyadora esta mort és una gran pèrdua, ja que mai es podia imaginar una vida sense ella. Elena Tablada i Javier Ungría es van casar precisament en el mateix lloc, a on Elena Moura, l’àvia de la dissenyadora, es va casar amb el seu marit, Jorge Tablada.

 

A pesar de la seva avançada edat, Elena va estar al casament de la seua néta celebrada en l’Havana. La capital de Cuba va ser testimoni d’una meravellosa història que unix una àvia i una néta per sempre. 71 anys després Elena Tablada es va casar en el mateix lloc que la seva àvia, en Sant Joan del Laterà.

 

Ara a la dissenyadora li quedaran tots estos bonics records de la seua àvia amb la que ha compartit molts moments al llarg de la seua vida. La seua primera filla, Ella, sí que ha pogut conèixer més a la seua besàvia, però Camila, que just té 7 mesos no podrà gaudir d’Elena Moura. Un dels desitjos de la model i dissenyadora era que la seua segona filla poguera gaudir de la seua besàvia.

 

L’àvia d’Elena Tablada ha perdut la vida per culpa del coronavirus, tal com ha informat la revista ‘Diez Minutos’. El virus està deixant terribles conseqüències per a les famílies espanyoles. I, per este mateix motiu, per culpa de la pandèmia Elena Tablada no ha pogut gaudir uns anys més de la seua àvia. Elena Moura ha mort en l’Hospital Universitari HM Sanchinarro de Madrid.

 

Elena Moura era molt estimada per David Bisbal i Ella

‘Diez Minutos’ ha avançat en exclusiva esta tràgica notícia i, a demés, ha especificat que l’àvia d’Elena Tablada feia uns quants dies que estava ingressada en l’hospital. El citat mitjà també ha explicat que la dissenyadora està afonada, ja no només per tot el que estimava a la seua àvia, sinó perquè per a ella significava molt més, ja que la considerava com una segona mare.

 

David Bisbal i la seua filla Ella també estan molt tristos per la notícia, ja que la xiqueta tenia molt afecte per la seua besàvia. Bisbal va arribar a conèixer a Elena Moura i, en alguna ocasió, ha revelat que l’àvia de la seua ex tenia molt bona relació amb ell.

Últimes notícies

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.

Horari confirmat per a la primera jornada de LaLiga EA Sports 2025/26: Vila-real-Oviedo obri la temporada

LaLiga EA Sports 2025/26 inicia la temporada amb el partit Vila-real-Oviedo fixat per al 15 d'agost a les 19.00 hores. València-Reial Societat s'enfronten el 16 d'agost en la mateixa franja horària.

Mari Boya aconseguix un emocionant podi després de remuntar en la prova sprint de Fórmula 3 en Silverstone

El pilot espanyol Mari Boya, de Campos Racing, va protagonitzar una destacada remuntada des de la novena posició per a acabar tercer en la carrera sprint de Fórmula 3 en Silverstone, Anglaterra.

València Basket renova a Millán Jiménez fins a 2028 per a reforçar la seua plantilla

El València Basket ha renovat el contracte de l'escorta Millán Jiménez per tres temporades, estenent el seu compromís fins a juny de 2028. Després de jugar cedit en equips de LEB Or, Jiménez buscarà consolidar-se en el primer equip.

Avaria d’un camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i obliga a confinar Alcàsser hores

L'avaria d'un camió que transportava àcid clorhídric en l'A-7 va obligar a confinar Alcàsser (València) i tallar l'autovia durant diverses hores, afectant la circulació i seguretat viària.