23.1 C
València
Dijous, 15 maig, 2025

Detenció d’una influencer per un robatori multimilionari en un hotel de Madrid

Marta Hermoso, una coneguda influencer de 35 anys, ha estat detinguda juntament amb altres tres individus per un presumpte robatori de 400.000 euros en joies i diners a un empresari mexicà. L’episodi, que va tindre lloc a l’hotel Wellington, situat al prestigiós barri de Salamanca a Madrid, ha alçat una gran polèmica.

La detenció dels sospitosos, que va tindre lloc el 28 de setembre, s’ha confirmat a través de fonts policials que han estat en contacte amb Europa Press. Actualment, el cas ja es troba judicialitzat i els detinguts han estat posats en llibertat condicional després de presentar declaració davant de la jutgessa, tot i que se’ls imputa un delicte de robatori amb força.

- Advertisement -Telegram València Diari

Segons els informes, les càmeres de seguretat de l’hotel haurien enregistrat els moments posteriors al robatori, però l’advocat de Marta Hermoso, Juango Ospina, defensa la seua clienta argumentant que hi ha un error d’identificació i que ella no es trobava al lloc dels fets en el moment del robatori.

Ospina ha insistit a Europa Press que confia en la innocència de la seua clienta i que està convençut que la veritat eixirà a la llum. “Hi ha un error d’identificació de les dones presents en el lloc dels fets. La meva clienta no va estar allí i no coneix a cap de les altres persones implicades en este assumpte”, va afirmar.

El lletrat ha deixat entreveure que no es descarten noves linies d’investigació, afegint que es poden emprendre accions legals per un possible delicte de fals testimoni o estafa processal.

Últimes notícies

Capturada una de les vaques braves que s’havien escapades a La Salzadella, queden dues per localitzar

Una de les tres vaques braves que romanien fugides a La Salzadella ha estat capturada. Les autoritats continuen la recerca d'altres dues animals, després d'una fuga de nou vaques de transport. Dron i Guàrdia Civil col·laboren en les tasques de cerca.

La xifra de morts per l’ofensiva israeliana a Gaza supera els 53.000 mentre la crisi sanitària es profunditza

Les autoritats de Gaza han confirmat més de 53.000 morts per l'ofensiva israiana, amb un augment alarmant de ferits. La crisi sanitària s'agreuja amb hospitals fora de servei i dificultats per rescatar supervivents.

La Policia Local de València intensifica la seva formació en el nou protocol de violència de gènere

El Grup d'Atenció al Maltractament de la Policia Local de València està impartint jornades de formació per a actualitzar els agents sobre el nou protocol de violència de gènere que entrarà en vigor el 30 de juny. L'objectiu és millorar la intervenció policial i la protecció de les víctimes.

CCOO convoca vaga per a millorar el sistema d’Estrangeria davant el col·lapse

CCOO ha convocat una vaga en el servei d'Estrangeria per a protestar contra el col·lapse del sistema i la precarietat laboral que afecta tant a treballadors com a ciutadans.

El COEV atorga a José María Álvarez-Pallete el guardó de ‘Directiu de l’Any’

El Col·legi d'Economistes de València ha guardonat l'ex-president de Telefónica, José María Álvarez-Pallete, amb el premi 'Directiu de l'Any' 2024, en un acte que tindrà lloc el 19 de maig a València.

Obert el termini d’inscripció per al programa Estiu Jove 2025 a València

L'Ajuntament de València ha obert el termini per a inscriure's al programa Estiu Jove 2025, que s'adreça a joves de 12 a 30 anys i ofereix una àmplia gamma d'activitats educatives i d'oci durant l'estiu.

Tres persones ferides pel foc en un habitatge de València

Un incendi a la plaça Bisbe Laguarda de València ha deixat tres ferits per inhalació de fum. Dos dels ferits, homes de 19 i 36 anys, han estat traslladats a l'hospital. Els Bombers han rescatat dues persones atrapades.

Les comunitats educatives mobilitzades per exigir la reactivació del Pla Edificant

Davant la paralització del Pla Edificant, diverses comunitats educatives s'han mobilitzat per reivindicar millores infraestructurals i l'increment de les inversions en l'ensenyament públic a València.