9 C
València
Dissabte, 29 novembre, 2025

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d’arrabassar la bossa a una dona que portava prop de 6.000 euros en efectiu. Durant la fugida va perdre part dels diners mentres intentava escapar d’una parella de policies.

Els fets van ocórrer de matinada el 24 de novembre, quan la víctima eixia d’un saló de jocs del centre de la ciutat i es dirigia al seu hotel. El sospitós va entaular conversa amb ella i, en un moment donat, li va demanar un cigarret.

En traure el tabac de la bossa, a la dona li va caure un bitllet de 50 euros. Pocs metres després, l’home va aprofitar la distracció per a propinar una estirada i fer-se amb la bossa amb violència, causant-li una ferida en el nas. La víctima va alertar a uns agents que es trobaven a prop i els va indicar la direcció de la fugida, la qual cosa va permetre una reacció immediata.

Persecució i diners recuperats

L’home va ser localitzat en qüestió de minuts i va començar una persecució a peu en la qual, segons la Policia Nacional, ‘anava perdent part del botí i deixant bitllets pel camí’. Eixe rastre de diners va facilitar el seguiment i va acurtar la distància amb els agents.

Finalment va ser aconseguit. En registrar-ho, portava les butxaques plenes de diners i la bossa de la víctima, amb el telèfon, la cartera i la resta de l’efectiu. La intervenció va permetre recuperar més de 5.800 euros.

El fet que la quantitat recuperada s’acoste al total apunta al fet que només una xicoteta part dels diners es va extraviar durant la fugida. La ràpida presència policial i la informació aportada per la víctima van ser determinants per a tancar el cas en pocs minuts.

Després de la detenció, l’arrestat va ser posat a la disposició del jutjat de guàrdia de la ciutat, pas habitual després d’un robatori amb violència a l’espera de les diligències corresponents.

Últimes notícies

Pastor (PP) ha assegurat que ningú parla mal de Pérez Llorca i que això trenca a l’oposició

El síndic del PP ha defés en Les Corts la figura de Juanfran Pérez Llorca i ha reivindicat un acord tranquil i transparent, mentres arremetia contra l'oposició.

Vox celebra els compromisos de Pérez Llorca en immigració i aigua però exigix anar més enllà

Vox ha valorat les promeses del candidat del PP sobre immigració i obres hídriques, però ha condicionat el seu suport a noves mesures en seguretat, energia i fiscalitat. El partit s'ha desmarcat de la reforma del finançament i ha defés mantindre la retallada a l'AVL.

Condemnen a 5 anys a un avi per agredir sexualment a la seua neta durant sis anys

L'Audiència d'Alacant ha imposat cinc anys de presó a un home de 83 anys per agredir sexualment a la seua neta entre 2009 i 2015. La pena inclou 15.000 euros d'indemnització, allunyament i veto per a treballar amb menors.

El 40% d’Espanya està en procés de desertificació, segons el primer atles del territori

El primer atles de la desertificació confirma que l'activitat humana impulsa l'avanç del fenomen i localitza les àrees més afectades. L'estudi busca orientar decisions públiques amb mapes i dades comparables.

Abascal obri la porta a fer costat a Pérez Llorca si el seu discurs confirma el rebuig al pacte verd i migratori

Abascal ha indicat que Vox recolzarà la investidura de Juanfran Pérez Llorca si, després de llegir íntegrament el seu discurs, es confirmen les línies que ja ha vist. Cita el rebuig al pacte verd i al migratori, la rebaixa fiscal i la retallada de 'subvencions ideològiques' com a claus.

Sarabia elogia a Bordalás i perfila un Elx-Getafe de dols i segones jugades

El tècnic de l'Elx va destacar el mèrit de Bordalás i va anticipar un xoc dur davant el Getafe, amb focus en segones jugades i màxima atenció al tram final.

Baldoví titlla a Pérez Llorca de regent provisional i diu que ha aprovat l’examen de Vox

El síndic de Compromís ha acusat el candidat del PP d'alinear-se amb Vox i de sostindre's només per a conservar el poder. Ha reclamat eleccions i ha detallat propostes pròpies.

Morant qüestiona el perdó de Pérez Llorca a les víctimes de la dana i acusa encobriment a Mazón

Morant s'ha preguntat per què Pérez Llorca demana perdó a les víctimes de la dana i ha titllat la investidura de 'fake', alineada amb Vox i amb Mazón.