25.7 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

Detingut l’autor de l’apunyalament de la vespra de Sant Joan en València

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Un xic de 21 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de l’agressió produïda en València durant la vespra de Sant Joan. Segons han confirmat fonts de la Direcció de la Policia Nacional, l’ara detingut haura agredit a un altre jove de la mateixa edat amb un got trencat en la zona del Marítim de la ciutat.

 

Les mateixes fonts asseguren que la víctima tenia una ferida en el braç, per la que va perdre molta sang, fins al punt que començava a perdre el coneixement. Per este motiu, un dels efectius policials li va fer un torniquet fins a l’arribada dels sanitaris, fet que, segons van assegurar els metges, li va salvar la vida.

 

Segons la informació facilitada pel Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), cap a la una i quart de la matinada del dimecres van rebre un avís per a assistir a un home ferit per arma blanca en el Passeig de Neptú de la ciutat. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que va estabilitzar al ferit i el va traslladar a l’Hospital Clínic.

 

Segons la Policia, els agents que estaven patrullant per la zona van vore a una xica cridant que havien apunyalat al seu nóvio i que s’estava dessagnant. El jove tenia molts talls, especialment, un «molt cridaner» en el braç esquerre, pel que perdia molta sang.

 

L’agressor, identificat amb una samarreta plena de sang en la mà

La descripció de l’agressor que va fer la nóvia de la víctima va ser clau per a la seua identificació. Els agents la van difondre a totes les patrulles, fins que una el va localitzar, ja que duia una samarreta en la ma plena de sang. A demés, el xic va confessar espontàniament que havia agredit a la víctima «amb un got».

 

El xic identificat, de 21 anys com la víctima, vas ser detingut en eixe mateix moment com a presumpte autor d’un delicte d’intent d’homicidi. La nóvia del ferit va contar als agents que els fets es van produir quan es trobaven en la zona de la platja i l’agressor els va assaltar sense motiu aparent, va agarrar un got i li’l va clavar a la seua parella.

 

Un fort operatiu policial per a la Nit de Sant Joan

Durant la Nit de Sant Joan, la Policia va organitzar un operatiu de 200 agents per a evitar incidents. En total, van identificar a 184 persones i van detindre a tres, entre elles el de l’anterior succés, a demés d’alçar 36 actes per diferents infraccions en València. En Gandia, capital de la Safor (València), les persones identificades van ser 28 i es van alçar dos actes per droga, mentres que en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), 15 persones van ser identificades i es va alçar una acta per arma.

Últimes notícies

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada

Manuel Carrasco oferirà un gran concert a Castelló el 14 de juny

El reconegut cantant Manuel Carrasco introduirà el seu nou disc amb un espectacle al recinte de Fires i Mercats de Castelló, esperant atraure milers de seguidors i potenciar l'economia local.