27.6 C
València
Dimarts, 24 juny, 2025

Detingut després d’envestir en diverses ocasions el cotxe de la seua exparella, de la qual tenia una ordre d’allunyament

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana d’Alzira a un home de 29 anys com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament de condemna, després d’envestir en diverses ocasions amb el seu cotxe el vehicle en el qual circulava la seua exparella, de la qual té una ordre d’allunyament en vigor.

Els fets van succeir el passat 29 d’abril, sobre les dotze i mitja del migdia, quan la dona va eixir del seu domicili i es va pujar al seu cotxe, sent en aquest moment interceptada per la seua exparella, que presumptament va intentar obrir la porta del vehicle, no aconseguint-lo, emprenent aquesta la marxa.

- Advertisement -Telegram València Diari

L’ara detingut li hauria seguit a bord del seu turisme, envestint el cotxe de la seua exparella en diverses ocasions, tant per la part dreta, fracturant l’espill retrovisor, com per la part posterior.

Finalment, la víctima va aconseguir baixar del seu vehicle i refugiar-se en el seu domicili, demanant ajuda als veïns alhora que pujava per les escales, alertant aquests a la Policia.

En el moment dels fets, el sospitós va abandonar el lloc, però les investigacions de la Policia Nacional han permés detindre-ho com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament de condemna.

L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

La Fiscalia investiga actes vandàlics contra el col·lectiu LGTBI a Gandia en cas de delictes d’odi

La Fiscalia ha obert diligències penals després de la denúncia per actes vandàlics i missatges d'odi contra l'exposició LGTBI a Gandia, impulsada pel PSPV-PSOE.

Carlos Mazón aborda amb agents socials el finançament i la importància del diàleg social en la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, es reunix amb patronal i sindicats per a discutir el finançament autonòmic i el respecte al diàleg social en la Comunitat Valenciana.

La Nit de Sant Joan a València deixa 193 atencions principalment per ferides i cremades

La celebració de la Nit de Sant Joan 2025 a les platges de València va finalitzar amb 193 atencions mèdiques, destacant intoxicacions, cremades i ferides, sense incidents greus.

Exinspector de Policia a València és jutjat per incitar al racisme i la violència contra immigrants

L'Audiència Provincial de València jutja a un exinspector de Policia per vincular immigració amb delinqüència i fomentar la violència contra migrants, amb una pena sol·licitada de tres anys de presó.

Alerta de salmonel·la en nous lots de fuet loncheado de la marca Avià i altres marques en diverses comunitats

L'Agència Espanyola de Seguretat Alimentària alerta sobre la detecció de salmonel·la en nous lots de fuet loncheado de la marca Avià, sumant-se a productes de La Taula i Valldan, distribuïts a Catalunya, Castella i Lleó, Madrid i Comunitat Valenciana.

Cel buidat i temperatures elevades es mantenen en la Comunitat Valenciana este dimarts

La Comunitat Valenciana presenta un cel poc nuvolós o buidat, amb temperatures altes a l'interior i prelitoral, i lleugers canvis previstos per als pròxims dies.

Cel buidat i temperatures altes persistents a l’interior i prelitoral de la Comunitat Valenciana

El cel en la Comunitat Valenciana es mantindrà buidat este dimarts amb temperatures altes, especialment en zones interiors i prelitorals, amb pocs canvis previstos per als pròxims dies.

El Misteri d’Elx conquista París amb un concert i exposició per a impulsar el turisme

L'església Saint Étienne du Mont a París acull un concert i exposició del Misteri d'Elx per a promocionar Elx com a destinació turística l'any Jubilar.