Detingut per obligar una dona a exercir la prostitució en un club de contactes

Agents de la Policia Nacional han detingut a la ciutat d’Elx un home, que presumptament va obligar una dona estrangera a exercir la prostitució en un club de contactes, gràcies a la informació rebuda per part d’una patrulla de la Policia Local de Crevillent.

La investigació policial va tindre el seu inici després d’una intervenció de la Policia Local de Crevillent, en què va tindre coneixement d’una possible víctima de tràfic d’éssers humans amb finalitat d’explotació sexual.

Els agents locals van posar els fets en coneixement de la Policia Nacional a Elx, iniciant-se el protocol establert a este efecte en matèria de protecció de víctimes de tràfic d’éssers humans.

Falsa oferta de treball

Així aleshores, els agents encarregats de la investigació, van saber per la pròpia víctima que, per motius d’inseguretatva haver de marxar del seu país d’origen.

Quan va arribar a Espanya, va intentar trobar feina i va trobar una presumpta oferta laboral per realitzar tasques de neteja, però l’oferta era falsa, ja que en realitat la volien captar per exercir la prostitució en un club de contactes.   

D’esta manera la víctima va ser enganyada i es va veure abocada a exercir la prostitució al club de contactes, atesa la seua precària situació i veient que a més faltava de la documentació pertinent per treballar al nostre país.

Tot i això, no només es va veure abocada a exercir la prostitució en unes condicions abusives i precàries, sinó que un dels captors la mantenia al seu domicili en contraprestació pels seus serveis en este club, ara poder tindre-la controlada les 24 hores del dia, mantenint, fet i fet, relacions sexuals amb ella utilitzant les mateixes coaccions i amenaces que usaven en el club de contactes.

La víctima va relatar que, en cas que es negués a mantindre relacions amb ell, era privada dels subministraments més elementals, com ara menjar i beguda, i fins i tot el sotmetien a dures sancions econòmiques.

Finalment, la víctima va aprofitar una distracció del seu captor per escapar-se i donar avís als serveis policials denunciant els fets després d’això, els agents de la Policia Nacional de la Comissaria d’Elx, van aconseguir localitzar i detindre el presumpte autor, acusat d’un delicte d’agressió sexual.

El detingut, de nacionalitat espanyola i de 71 anys, va ser posat a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Orihuela.

Últimes notícies

El PSPV demana a Antifrau una investigació equanime sobre l’ajuda a UGT

El PSPV veu bé que l’Agència Antifrau investigue la subvenció de 80.000 euros al congrés confederal d’UGT de 2021 a València, però reclama equanimitat i que el president Pérez Llorca col·labore igual en els assumptes que afecten la seua parella.

Quinze anys d’Amazon a Espanya: 25.000 milions invertits i més de 30.000 treballadors

Amazon complix quinze anys a Espanya amb una inversió acumulada de 25.000 milions d’euros, més de 30.000 empleats i una forta aposta logística i de centres de dades que arriba també a Paterna.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i aposta pel repte del València CF

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de nou anys com a director esportiu i ha explicat que el seu fitxatge pel València CF era, per a ell, ‘ara o mai’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà la direcció esportiva del club navarrés.

Les 35 hores s’acosten als funcionaris de la Generalitat després d’un acord unànime

La mesa sectorial de la Administració de la Generalitat ha aprovat per unanimitat l’acord amb els sindicats que dona cobertura jurídica completa a la jornada de 35 hores setmanals per a més de 21.200 empleats públics. El pacte fixa el camí per a la seua implantació a partir de l’1 de gener de 2027, pendent encara de la ratificació del Consell.

Arcadi España reclama deixar la crispació per a pactar un finançament autonòmic històric

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, insta els partits a aparcar la crispació i negociar al Congrés el nou model de finançament autonòmic, que qualifica d’oportunitat històrica, clau per a territoris com la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Jeff Jones dirigirà la nova empresa conjunta de Ford i Geely a Almussafes

Ford ha designat Jeff Jones, directiu amb 30 anys d’experiència, com a president de la futura empresa conjunta Ford-Geely que operarà des de la planta d’Almussafes a partir de 2027.

La Comunitat Valenciana rep molts fons per a lectura però cau al fons del PISA

La Comunitat Valenciana és una de les autonomies que més diners rep per a reforçar la comprensió lectora i les matemàtiques, però ha registrat una forta caiguda en els resultats de PISA 2025, tant en lectura com en competència matemàtica.

Una fallada en la xarxa informàtica paralitza durant una hora diversos centres de salut

Una incidència en la connexió de la xarxa informàtica ha deixat durant quasi una hora sense servici diversos centres de salut dependents de la Conselleria de Sanitat. El tall ha afectat aplicacions clau com GVASalut i el sistema de gestió sanitària Abucasis, encara que la comunicació ja s’ha restablit.