25 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

L’AMDComVal marca els seus objectius per a l’any vinent

L’Associació de Mitjans Digitals de la Comunitat Valenciana (AMDComVal) ha celebrat la seua assemblea anual, en la qual ha destacat la consolidació d’un ecosistema d’empreses informatives de la comunitat, amb 47 capçaleres.

El president de l’associació, Miguel Miró, ha presentat el balanç d’activitat i comptes en l’exercici anterior, que ha sigut confirmat per unanimitat pels associats.

- Advertisement -Telegram València Diari

Com a objectius a treballar aquest i l’any vinent destaca el fet de continuar construint un espai comunicacional valencià, basat en el suport als mitjans, defensant la generació d’informació i continguts de qualitat i proximitat com una indústria més de la Comunitat, que crea ocupació i riquesa.

El treball de l’associació amb l’administració autonòmica és ardu, perquè veritablement hi haja un tracte igualitari entre mitjans, que es prevalga la capil·laritat en el territori i el fet de poder arribar veritablement a tota la població. És un altre dels objectius marcats per la junta directiva que es va fer càrrec de l’associació el gener de 2021.

Al costat d’això, l’objectiu de créixer en associats, ja que l’ecosistema valencià és molt ric en mitjans de comunicació.

En aquests moments són 47 les capçaleres associades a AMDComVal, que cobreixen de nord a sud de la Comunitat Valenciana totes les comarques i municipis amb informació general, al que s’afigen altres especialitzades en esports, sector agrari o meteorologia. Junts sumen una audiència superior als 4,5 milions d’usuaris únics i 17 milions de pàgines vistes cada mes, unes dades auditades i certificats per OJD.

Últimes notícies

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.

Defender i defensar

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna de hui parla sobre que la forma defendre és ben valenciana i normativa en els diccionaris valencians i catalans

Tragèdia a Finestrat: Mor un home després de precipitar-se un camió sobre la seua casa

Un home de 47 anys va morir a Finestrat després que un camió es precipitara sobre una vivenda. Els equips mèdics van intentar reanimar-ho sense èxit.

El Govern impulsa la rehabilitació de l’històric Pont Vell de Riba-roja amb una inversió de 1,5 milions d’euros

El Govern d'Espanya destina 1,5 milions per a rehabilitar el Pont Vell de Riba-roja (València), danyat per la dana, millorant connexions i preservant el seu patrimoni històric.

La Diputació de València impulsa un pla de huit milions per a modernitzar els ‘trinquets’ i revitalitzar la pilota valenciana

La Diputació de València ha llançat un ambiciós pla amb una inversió de huit milions d'euros per a modernitzar els 'trinquets' i assegurar el futur de la pilota valenciana, amb 11 actuacions previstes en diversos municipis.

La Diputació de València impulsarà un itinerari ciclopedestre segur entre Tavernes i Xeraco

La Diputació de València presenta un projecte per a transformar la via pecuària entre Tavernes i Xeraco en una carretera segura amb carril ciclopedestre, millorant la connexió entre Cullera i Gandia.

Carlos Mazón destaca inversió històrica en Bombers Forestals per a reforçar la lluita contra incendis en la Comunitat Valenciana

El president Carlos Mazón anuncia la major inversió pressupostària i dotacional en Bombers Forestals de la Comunitat Valenciana per a la temporada d'incendis amb ampliació de plantilla i modernització de recursos.