14 C
València
Diumenge, 20 abril, 2025

El Museu de Belles Arts de Castelló acull un concert de Mariola Membrives dins de ‘Nits al Claustre’

CASTELLÓ, 11 (EUROPA PRESS)-

La Vicepresidència Primera i Conselleria de Cultura i Esport, a través de l’Institut Valencià, de Cultura, (IVC), continua la programació del cicle ‘Nits al Claustre’ del Museu de Belles Arts de Castelló amb el concert de Mariola Membrives, ‘Ajuares’, que tindrà lloc este dijous.

L’artista Mariola Membrives està considerada com una de les cantants renovadores de la cançó espanyola. La seua música abasta la fusió de sons que van des del jazz al rock passant pel flamenc i altres estils.

La crítica especialitzada l’assenyala com una de les cantants més “transgressores” d’una nova generació d’artistes espanyoles que caminen per l’avantguarda sense oblidar les arrels i destaquen la dificultat per a posar “una etiqueta” al seu estil personal, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

El concert ‘Ajuares’ de Membrives al claustre del Museu de Belles Arts de Castelló estarà impregnat de nous ritmes extrets d’estils tradicionals i el folklore; una col·lecció única de clàssics del jazz, bolero, tango, música brasilera i cobla espanyola, tots reinterpretats amb la delicadesa i sensibilitat jazzística personal i innovadora de Membrives.

El cicle ‘Nits al Claustre’ del Museu de Belles Arts de Castelló es va inaugurar el passat 4 de juliol amb Juan Esteban Cuacci, per al qual es van esgotar totes les localitats disponibles. Al concert de Mariola Membrives li seguiran les actuacions de Soundtrack Trio -18 de juliol-; Quiteria Muñoz i Úrsula Segarra amb la seua agrupació ‘De soprano i Arpa’ -25 de juliol-; el grup Melic, integrat pels madrilenys Anika i Ángel Càceres -1 d’agost- i Reina Roja’, amb el seu espectacle ‘Un sol cor’, amb el qual es tancarà el cicle el 8 d’agost.

Tots els concerts del cicle ‘Nits al Clasutre’ són amb entrada lliure fins a completar aforament. Una vegada iniciat l’espectacle no es permet l’accés al recinte.

Últimes notícies

Rescatats de matinada els quatre espeleòlegs atrapats en una cova de Vallada

La cavitat té un desnivell de 205 metres i un recorregut de 1.300

Alarma a Paterna per un ampli desplegament policial i de bombers

Desenes de vehicles de policia i bombers per l’incendi d’una rentadora i un accident amb alcoholemia a Paterna

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic

Emergències en Setmana Santa a València: reforç especial en zones de muntanya, parcs naturals i àrees recreatives

La Generalitat activa un pla fins al 28 d’abril per a evitar incendis i accidents a la província de València

Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

La Comunitat registrarà vent fluix de ponent, però canviarà a sud-oest a la vesprada

És naufragi, una novel·la de qualitat i desimbolta

El llibre és una història de dones que no es resignen a enyorar el que no va ser. I que duen als muscles el pes del seu coratge a través de totes les èpoques