26.7 C
València
Dimarts, 8 juliol, 2025

El Nou Mestalla serà ‘el millor estadi d’Espanya quant a qualitat de visió i confort’ en la seua categoria

BARCELONA, 13 (EUROPA PRESS)

El València CF ha expressat que el Nou Mestalla comptarà amb els paràmetres més alts de qualitat de visió i confort en els 70.004 seients, per a ser, en els dos indicadors, “el millor estadi d’Espanya en la seua categoria”.

- Advertisement -Telegram València Diari

La classificació es fa sobre la base de l’instrumente ‘Factor’, una eina d’anàlisi creada per FIA (Fenwick Iribarren Architects). El ‘Factor I’ permet analitzar la qualitat de visió en cada punt de l’estadi a partir de diferents factors com la proximitat de la graderia al terreny de joc.

A més es té en compte el ‘Valor C’ de cada seient, un valor que utilitzen FIFA i UEFA per a determinar si una graderia és admissible o no segons la visibilitat, i altres factors com la localització en el camp, l’angle de visió al joc i l’orientació de cada butaca en la seua pròpia graderia.

Mentre que el ‘Factor II’ s’encarrega d’analitzar el nivell de confort a través set diferents paràmetres (com l’ample de graderia o tipus de butaca, entre altres).

Segons informa el club, en nivell de qualitat de visió, el Nou Mestalla obté un notable alt, sent “el millor estadi d’Espanya” en este aspecte i suposant una gran millora respecte a l’actual Camp de Mestalla, el qual arriba a un suficient.

Últimes notícies

El punt de control del Pedrís no és eficient per al seguiment d’avingudes com la del 29 d’octubre, segons la CHJ

El Sistema Automàtic d'Informació Hidrològica compta amb un punt de control en la rambla de Poio, però no complix els requisits per a anticipar crescudes i previndre inundacions en zones crítiques.

Tanquen temporalment la piscina municipal de Banyeres de Mariola després d’un acte vandàlic

La piscina municipal de Banyeres de Mariola a Alacant tanca temporalment a causa d'actes vandàlics que van comprometre la seguretat i neteja de l'espai públic.

El Consell i Paiporta impulsen un edifici d’emergències després de la DANA d’octubre

La Generalitat i l'Ajuntament de Paiporta acorden construir un edifici per a emergències que acollirà Policia Local, Protecció Civil i servicis sanitaris, després de les greus inundacions causades per la DANA d'octubre.

Carlos Mazón s’assega recolzat en el congrés del PP i agraïx el suport rebut

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana i líder del PPCV, destaca el suport rebut en el congrés del PP i agraïx les mostres de carinyo. Rebutja acusacions i condemna atacs a seus polítiques.

Sanitat invertix 6,8 milions per a ampliar la flota d’ambulàncies en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha destinat 6,8 milions d'euros per a incorporar 15 noves ambulàncies TNA i una unitat SVB a Peníscola per a millorar l'atenció sanitària, especialment en temporada alta.

El València tanca la venda de Yarek Gasiorowski al PSV per 10 milions i percentatge en futura venda

El València CF està a punt de tancar la transferència del jove central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per aproximadament deu milions d'euros i un percentatge en futures vendes. El defensa de 20 anys, format en la pedrera valencianista i internacional amb Espanya sub-21, s'unix al campió neerlandés que jugarà la pròxima Lliga de Campions.

El Consell i l’Ajuntament de Paiporta impulsen un edifici d’emergències després de la dana del passat octubre

La Generalitat i l'Ajuntament de Paiporta acorden construir un edifici per a donar resposta a emergències i donar suport a municipis veïns després de la dana d'octubre.

Avanços i desafiaments en el Corredor Mediterrani 2025: entre progrés i retards

El Corredor Mediterrani mostra progressos significatius en obres, però enfronta retards i falta de dates fermes, segons l'últim informe d'AVE.