26 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

El tennista espanyol Rafa Nadal fa un pas avant davant del britànic Norrie i es fica en quarts de Basteu

MADRID, 18 (EUROPA PRESS)

El tennista espanyol Rafa Nadal es va classificar este dijous amb brillantor per als quarts de final del torneig de Basteu (Suècia), puntuable per a l’ATP i que es disputa sobre terra batuda, després d’imposar-se per un doble 6-4 a un rival de nivell com el britànic Cameron Norrie enfront del que va deixar bones sensacions.

- Advertisement -Telegram València Diari

La volta a les pistes del manacorí des de la seua eliminació en Roland Garros està sent de moment positiva i després de desfer-se sense massa problemes del suec Leo Bjorg, va fer el propi de l’anglès, un jugador de molt més nivell i cinquè cap de sèrie en l’esdeveniment suec, per a citar-se ara amb la cambra favorita, l’argentí Mariano Pavone, un altre bon especialista en argila roja.

Amb els Jocs Olímpics de París ja molt prop, el guanyador de 22 ‘Grand Eslams’ sembla estar en un moment òptim de forma i de joc, lluny dels primers dubtes que va oferir quan va tornar a la primavera. El seu ‘drive’ va fer mal a Norrie i va tenir molt bons trams, sobretot quan se li va complicar el segon set, moment el que va accelerar per a evitar una tercera i definitiva màniga.

La trobada va començar molt igualat com estava previst i tots dos jugadors van encertar a mantenir els seus servicis. El britànic va exigir en el sisè joc a l’espanyol, però este va aguantar i després va aprofitar la seua oportunitat en el següent per a trencar i agafar avantatge en el marcador (5-3). De totes maneres, a l’hora de tancar el parcial amb el seu servici, Nadal va necessitar alçar dos boles de ‘break’, salvades ambdues amb solvència.

Però Norrie, bon jugador de terra batuda, no estava disposat a rendir-se tan fàcilment i, després de salvar una pilota de trencament amb el seu primer servici del segon set, va aconseguir agafar el comandament del partit després del seu primer trencament en el quart joc, que obligava al balear a un esforç més.

I l’exnúmero un del món va acceptar el repte malgrat veure’s a baix 4-1 i va elevar el seu tennis per a remuntar amb molta autoritat davant d’un rival desarborat i que només va ser capaç de fer tres punts més en la resta del partit per a deixar via lliure al de Manacor.

Últimes notícies

Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa lideren la preferència de docents per a trasllats en 2025

La Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa i Andalusia són les comunitats més demandades per docents que busquen traslladar-se en 2025, mentres Madrid i Catalunya registren més eixides.

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.

Dos hòmens moren ofegats en platges d’Alacant en incidents separats

Dos hòmens, de 73 i 46 anys, moren ofegats en platges diferents d'Alacant després de ser rescatats i atesos sense èxit per equips mèdics d'emergència.