Els rescatadors del GERA del Consorci Provincial de Bombers de València han rescatat este dissabte de matí, amb l’helicòpter V-990, tres persones a Benigànim, l’Alcúdia se Crespins i Xulilla, segons ha informat l’organisme provincial.
En concret, el primer rescat ha sigut el d’una ciclista que ha caigut en una senda de Benigànim, on han intervingut el grup de rescat GERA amb l’helicòpter V-990 del Consorci i personal mèdic.
La ferida, que presentava lesions al turmell i diverses contusions, ha sigut atesa i evacuada per via aèria fins a l’heli superfície d’Alzira per a ser transferida als serveis sanitaris.
D’altra banda, cap a les 11.46 hores s’ha efectuat el segon rescat, el d’un ciclista que havia patit una caiguda en una senda de l’Alcúdia se Crespins. El ferit presentava contusions al cap.
A més del GERA i de l’helicòpter V-990 amb metge, en este servei han actuat també per via terrestre els bombers de Xàtiva, el sergent d’Alzira i una unitat de bombers forestals de la Generalitat.
A Xulilla, a les 12.23 hores, un home ha patit un relliscó en la ruta dels ponts penjants i s’ha colpejat el cap. El ferit ha sigut evacuat per via aèria a l’hospital de Llíria per a transferir-lo als mitjans sanitaris.
En este rescat, a més de tot el dispositiu aeri del Consorci, també s’han mobilitzat per via terrestre el coordinador forestal del Consorci i bombers forestals de la GVA.