27.5 C
València
Divendres, 18 juliol, 2025

Les falles de Paterna 2021 se celebraran del 8 al 12 de setembre

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Les 17 comissions que conformen la Junta Local Fallera de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), han acordat les dates per a les falles de 2021. Concretament, la celebració de les Falles d’este any serà del 8 al 12 de setembre, tal com ha informat l’alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo a través de les xarxes socials. 

 

Després de la decisió fa uns dies de les Juntes Locals i de la Junta Central Fallera, juntament amb la conselleria de Sanitat i Cultura, de posposar les falles d’este any al segon semestre de 2021, la JLF de Paterna ha explicat que vist el calendari faller 2022 i «amb la finalitat d’interferir en el mateix el menys possible, acorden celebrar la setmana de falles 2021 del 8 a 12 de setembre».

En este sentit, les comissions avancen que des d’esta mateixa setmana començaran la confecció del programa d’actes, amb totes les mesures de seguretat.

 

A demés, estan preparant diferents activitats virtuals que tindran lloc entre el 15 i el 19 de març d’enguany perquè els valencians no perden l’esperit i tradició d’estes dates tan assenyalades.

Últimes notícies

Enforne EÓ Alacant debuta en la Asobal enfrontant-se al Barça a casa

L'Enforne EÓ Alacant, equip recentment ascendit, debutarà en la Lliga Asobal davant el Barça en el Pitiu Rochel, marcant el retorn a la màxima categoria nacional després de 30 anys.

El València CF renova a Jesús Vázquez fins a 2028 per a consolidar la seua plantilla jove

El València CF ha estés el contracte del jove lateral esquerrà Jesús Vázquez fins a juny de 2028, assegurant la seua presència en l'equip durant almenys tres temporades més.

Compromís denuncia que Mazón incomplix la Llei de Transparència per a ocultar gastos de la caixa fixa en 2025

Joan Baldoví, síndic de Compromís, denúncia l'incompliment de la Llei de Transparència per part del Consell de Carlos Mazón per a ocultar els gastos de la caixa fixa de 2025, molt criticant per la seua opacitat i malgaste.

Vicent Mompó expressa tranquil·litat després de declarar com a testimoni en la investigació de la DANA i descarta ser imputat

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, després de declarar com a testimoni en la causa penal sobre la gestió de la DANA, assegura estar tranquil i descarta ser imputat. Manté la seua versió dels fets i subratlla la lògica en les seues declaracions.

La Generalitat i CaixaBank formalitzen un crèdit a curt termini de 1.616 milions per a tresoreria

La Generalitat Valenciana i CaixaBank formalitzen un crèdit a curt termini de 1.616 milions d'euros per a cobrir necessitats immediates de tresoreria i pagaments a proveïdors essencials, davant retards en el finançament del FLA extraordinari.

Alerta taronja per calor extrema este dissabte en el litoral sud d’Alacant amb màximes de 39 graus

La Aemet activa avís taronja este dissabte en el litoral sud d'Alacant per temperatures que aconseguiran els 39 graus, amb avisos grocs a València i Alacant.

Alfafar i Benetússer reobrin el túnel després de reconstrucció per danys de la dana

Els municipis valencians Alfafar i Benetússer han reobert el túnel que connecta les dos localitats després de la seua reconstrucció després dels danys causats per la dana del 29 d'octubre. L'obra va incloure la substitució de bombes de buidatge i millora en sistemes d'extracció per a evitar futures inundacions.

Vicent Mompó assegura estar tranquil i descarta imputació per la DANA a València

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, es declara tranquil després d'atestar en la investigació judicial per la gestió de la DANA, descartant una possible imputació per la causa penal.