26 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Felip i Letícia, molt tocats per la mort d’Álex Lequio, parent seu

El rei Felip i la reina Letícia al funeral de la infanta Pilar a l’Escorial de Madrid (29-01-2020)

El xic era rebesnet dels reis Alfons XIII i Victòria Eugènia | GTRES

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Álex Lequio, mort este dimecres als 27 anys per culpa d’un càncer, descendix d’una família de reis, els Borbons. Tant el rei Felip com la reina Letícia, parents del xic, han quedat molt tocats amb la pèrdua del fill d’Ana Obregón i Alessandro Lequio. Álex era rebesnet d’Alfons XIII i Victòria Eugènia, abuelos del rei emèrit.

 

El xic pertanyia a la branca dels Torlonia. La infanta Beatriu, filla major d’Alfons XIII, va tindre una gran família al costat d’Alessandro Torlonia, V príncep de Civitella-Cesi.

 

Descendent dels Borbons

Com que Alessandro no pertanyia a una Casa Reial regnant, Beatriz va renunciar als seus drets successoris, tot i que la infanta va arribar a ser la segona en la línia per darrere del seu germà Joan, després de les altres renúncies dels seus germans hòmens.

 

Beatriz i Alessandro Torlonia van tindre quatre fills. La major d’elles és Alessandra, o Sandra, abuela d’Álex, que va morir el 2015, cinc anys abans que el seu nét. Alessandra es va casar amb el comte italià Clemente Lequio, amb el que va tindre dos fills: Alessandro Lequio, i Desideria, qui està casada amb l’italià Oddone Tournon i té dos fills, Giovanni, de 28 anys, i Giorgio, de 25.

 

Els germans d’Álex Lequio

Alessandro Lequio és pare de tres fills de tres relacions diferents: el més gran és Clemente, fill també d’Antonia Dell’Atte i DJ; el segon, Álex, nascut de la seua relació amb Ana Obregón, i la tercera, Ginevra, del seu matrimoni amb María Palacios. Álex tenia dos germans: Clemente, amb el que no es va relacionar durant anys donada la mala relació de les seues mares, i Ginevra, la xiqueta dels seus ulls.

 

Geneològicament, Álex pertanyia a la mateixa generació que Elionor, Sofia, Froilà, Victòria Frederica i els germans Urdangarin, ja que tots són rebesnéts d’Alfons XIII i Victòria Eugènia, pel que són cosins, això sí, llunyans.

Últimes notícies

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.

Dos hòmens moren ofegats en platges d’Alacant en incidents separats

Dos hòmens, de 73 i 46 anys, moren ofegats en platges diferents d'Alacant després de ser rescatats i atesos sense èxit per equips mèdics d'emergència.

L’escultura de Camilo Sesto finançada pels seus fans se situarà en el museu d’Alcoi

L'escultura de Camilo Sesto, sufragada pels seus seguidors de tot el món, s'instal·larà al pati interior del futur museu dedicat al cantant a Alcoi, Alacant.