Un greu incident va tindre lloc a San Isidro, Alacant, on un porter d’un establiment del polígon industrial La Granadina va resultar ferit per trets la nit del dimarts. La víctima, un home de 41 anys, va ser traslladada a l’hospital i roman ingressada.
El succés va ocórrer al voltant de les 23 hores i actualment la Guàrdia Civil continua amb les investigacions per a esclarir els fets i determinar com van ocórrer. De moment, les forces de seguretat no han donat més detalls per a no entorpir el procés.
Incidents similars a la comarca
Este episodi és el segon de característiques similars registrat recentment a la comarca alacantina de la Vega Baixa. A primeres hores de la matinada, dos jóvens, de 17 i 18 anys, també van patir ferides per trets, encara que si és el cas, les armes emprades van ser d’aire comprimit, produint ferides per perdigons.
Trasllat i estat dels ferits
Els dos jóvens van ser traslladats a l’Hospital de Torrevieja, on romanen ingressats amb pronòstic reservat, segons van informar fonts sanitàries. Este augment d’incidents armats en la zona ha generat preocupació entre la comunitat i les autoritats locals.
Investigacions i mesures de seguretat
Les investigacions estan en curs per a esclarir estos episodis violents i enfortir les mesures de seguretat en la zona. Les autoritats insistixen a mantindre la calma mentres es recopilen proves i s’avança en la resolució dels casos.