La Fiscalia demana 16 anys de presó per a un home acusat d’estrangular al seu veí a Alacant

La Fiscalia demana 16 anys de presó per a un home acusat d'estrangular al seu veí el novembre de 2015 per a quedar-se amb la seua casa, segons publica 'Información'. El presumpte assassí es troba en presó preventiva des que fóra detingut i el judici es celebrarà la pròxima setmana en l'Audiència i tindrà un total de cinc dies de duració. Tot va començar quan el presumpte autor d'este succés anava a ser desnonat de la seua vivenda juntament amb la seua parella amb la qui vivia. És per això, que en un primer moment la seua dona també estava processada però l'Audiència va arxivar el procés per a ella en considerar no acreditada la seua participació en estos fets.

La víctima era un home de 70 anys que vivia sols en el mateix edifici. No tenia familiars, ni amics ni i en definitiva, a cap persona que fora a reclamar la seua vivenda en el moment en què ell morira. Esta circumstància per a la Fiscalia deixa clar que l'acusat volia acabar amb la vida d'este ancià per a ocupar la seua vivenda. El cadàver d'este home no va ser reclamat per cap persona i foren els Serveis Socials de l'Ajuntament els que hagueren de fer-se càrrec del funeral.

Últimes notícies

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.