Fitur 2026: Coordinació per a la Promoció Turística de la Comunitat Valenciana

VALÈNCIA, 16 (EUROPA PRESS)

El secretari autonòmic de Turisme, José Manuel Camarero, ha reunit els representants de les set marques turístiques de la Comunitat Valenciana, incloent Castelló, València Turisme, Costa Blanca, Alacant, Elx i Benidorm, per tal de coordinar la seva participació i promoció a Fitur 2026. En aquesta reunió, s’ha analitzat la participació valenciana a l’edició de 2025, i s’ha treballat en un full de ruta que definirà les accions promocionals per atrapar l’interès del turisme de qualitat.

Camarero ha destacat l’increment del 50% en fires i accions promocionals per al 2025, cosa que suposarà millorar la presentació de la Comunitat Valenciana als certàmens turístics. «Busquem una major excel·lència, eficàcia i professionalitat per atraure turistes responsables i amb consciència sostenible», ha afirmat el secretari.

La valoració dels participants ha estat molt positiva, amb un 84% dels municipis, associacions i marques turístiques que han afirmat estar satisfets amb la seva experiència a l’estand de la Comunitat Valenciana durant Fitur 2025. «Aquest nivell de satisfacció és molt encoratjador, ja que evidencia el suport i interès pel turisme en la nostra regió», ha comentat Camarero.

Segons els resultats d’una enquesta sobre la participació, un 70% ha expressat que l’activitat a l’estand va complir les seves expectatives de promoció, mentre que el 89% dels participants ha manifestat la seva intenció de repetir en la pròxima edició de Fitur.

Últimes notícies

Un llegat de futur

El President de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es dirigix als valencians amb motiu del 9 d'octubre

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.