32.4 C
València
Dimarts, 24 juny, 2025

Ingressa a la presó un home per suposadament atacar amb àcid a una dona a Bétera

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Un home es troba ingressat des d’esta setmana a la presó per suposadament atacar a la localitat valenciana de Bétera amb àcid a una dona, que va ser assistida a un hospital de València de la ferides que presentava.

- Advertisement -Telegram València Diari

Segons han confirmat fonts a Europa Press fonts de l’institut armat, la dona va acudir a Urgències d’un hospital on va informar que havia sigut atacada per àcid per un home. Els fets havien succeït a Bétera.

La Policia Nacional va ser alertada del succeït i va iniciar unes primeres diligències que va traslladar a la Guàrdia Civil, que és la que s’encarrega de la investigació i va detenir al presumpte autor de l’atac, que ja ha ingressat a la presó.

D’acord amb la informació avançada per les Províncies, l’home, que compta amb antecedents, havia tractat de mantenir relacions sexuals amb la víctima, una dona d’uns 50 anys i amb la qual mantenia una relació d’amistat, que s’havia negat. En este moment, li va llançar un líquid corrosiu i es va anar del lloc.

Segons esta publicació, la dona li havia denunciat per maltractament dies abans d’este fets, si be no va acudir a ratificar posteriorment la denúncia en el jutjat.

Últimes notícies

Policia Nacional deté a vint persones a València i Gandia durant la Nit de Sant Joan

Durant l'operatiu especial de la Nit de Sant Joan, la Policia Nacional a València i Gandia ha detingut a vint persones i realitzat més de cent actes per drogues i armes.

Incendi a l’Hospital La Fe de València manté a 22 pacients en el Clínic després d’evacuació

Un incendi intencionat en una planta de Psiquiatria de l'Hospital La Fe de València va deixar una víctima mortal i va obligar a evacuar a més de 90 pacients, dels quals 22 romanen ingressats a l'Hospital Clínic.

Avís groc per temperatures màximes de 38° en litoral i interior sud de València este dimecres

L'Agència Estatal de Meteorologia activa avís groc a València per temperatures màximes de fins a 38 graus en el litoral i l'interior sud de la província.

Els Arts clausura el cicle de dansa amb la tragèdia ‘Romeo i Julieta’ de Jean-Christophe Mallot

El Palau de les Arts de València presenta 'Romeo i Julieta', la coreografia de Jean-Christophe Mallot per als Ballets de Montecarlo, amb quatre funcions del 26 al 29 de juny.

Sant Joan a València: 193 Atencions Mèdiques i Gran Activitat Policial a les Platges

La nit de Sant Joan a València va deixar 193 atencions mèdiques, principalment per ferides i intoxicacions, amb un ampli desplegament policial i neteja de platges.

22 pacients de Psiquiatria seguixen a l’Hospital Clínic després d’incendi en La Fe de València

Un incendi intencionat en la planta de Psiquiatria de l'Hospital La Fe de València va deixar una víctima mortal i va traslladar a 22 pacients a l'Hospital Clínic, on romanen ingressats.

La Fiscalia investiga actes vandàlics contra el col·lectiu LGTBI a Gandia en cas de delictes d’odi

La Fiscalia ha obert diligències penals després de la denúncia per actes vandàlics i missatges d'odi contra l'exposició LGTBI a Gandia, impulsada pel PSPV-PSOE.

Carlos Mazón aborda amb agents socials el finançament i la importància del diàleg social en la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, es reunix amb patronal i sindicats per a discutir el finançament autonòmic i el respecte al diàleg social en la Comunitat Valenciana.