26.2 C
València
Dimarts, 8 juliol, 2025

La nadadora espanyola Teresa Perales, nova ambaixadora d’UNICEF Espanya

MADRID, 15 (EUROPA PRESS)

El Fons de Nacions Unides per a la Infància d’Espanya (UNICEF) ha nomenat com a ambaixadora a la nadadora espanyola Teresa Perales, guanyadora de 28 medalles paralímpiques, que prestarà la seua imatge i dedicarà part del seu temps i la seua influència a l’organització per a contribuir a la defensa dels drets de tots els xiquets, xiquetes i adolescents.

- Advertisement -Telegram València Diari

Després del seu nomenament, Perales ha mostrat el seu “orgull” i “il·lusió” i ha destacat que és “una gran responsabilitat”. A més, ha dit que espera “poder ajudar a defensar els drets dels xiquets i xiquetes, portar més lluny la seua veu i visibilitzar els seus problemes i carències, especialment dels d’aquells que viuen amb algun tipus de discapacitat”.

Així mateix, ha afegit que “encara seguixen sent massa els xiquets, xiquetes i adolescents de tot el món que viuen en la pobresa, al límit de la supervivència, sense accés a una educació bàsica, enmig de la violència o la guerra, desplaçats per desastres naturals o conflictes armats”.

Per la seua banda, el president d’UNICEF Espanya, Gustavo Suárez-Pertierra, li ha donat la benvinguda com a ambaixadora i ha assenyalat que l’organització està “molt agraïda a Teresa Perales per assumir este compromís, per la seua solidaritat i implicació amb la infància”. “Estem convençuts que la seua contribució suposarà un impuls al nostre treball amb milions de xiquets i xiquetes”, ha assegurat per a afegir que “la seua forta sensibilitat i els seus valors poden ser una poderosa eina per a avançar en favor de la salut, l’educació i la protecció de la infància”.

Últimes notícies

El fum de l’incendi de Paüls aconseguix àmplies zones d’Alacant a 400 quilòmetres de distància

El fum produït per l'incendi forestal actiu a Paüls, Tarragona, ha arribat a àmplies zones de la província d'Alacant, generant nombrosos crits d'alerta en la Comunitat Valenciana.

Detenen a dos hòmens per intentar robar 30.000 euros en una emboscada en carretera a Alacant

Dos individus van intentar robar 30.000 euros a un comercial a Alacant mitjançant una emboscada en carretera mentres transportava els diners en efectiu.

Detingut a València per més de 20 robatoris amb força a Albal i Catarroja

Un home de 40 anys ha sigut detingut a València acusat de realitzar més d'una vintena de robatoris amb força en comerços d'Albal i Catarroja, amb un valor total de quasi 38.000 euros en efectiu sostret.

La Comunitat Valenciana tindrà temperatures més baixes hui abans de tempestes fortes previstes per a demà

Hui en la Comunitat Valenciana les temperatures baixaran lleugerament, especialment a Castelló, abans de l'arribada de tempestes localment fortes en la mitat nord demà.

El punt de control del Pedrís no és eficient per al seguiment d’avingudes com la del 29 d’octubre, segons la CHJ

El Sistema Automàtic d'Informació Hidrològica compta amb un punt de control en la rambla de Poio, però no complix els requisits per a anticipar crescudes i previndre inundacions en zones crítiques.

Tanquen temporalment la piscina municipal de Banyeres de Mariola després d’un acte vandàlic

La piscina municipal de Banyeres de Mariola a Alacant tanca temporalment a causa d'actes vandàlics que van comprometre la seguretat i neteja de l'espai públic.

El Consell i Paiporta impulsen un edifici d’emergències després de la DANA d’octubre

La Generalitat i l'Ajuntament de Paiporta acorden construir un edifici per a emergències que acollirà Policia Local, Protecció Civil i servicis sanitaris, després de les greus inundacions causades per la DANA d'octubre.

Carlos Mazón s’assega recolzat en el congrés del PP i agraïx el suport rebut

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana i líder del PPCV, destaca el suport rebut en el congrés del PP i agraïx les mostres de carinyo. Rebutja acusacions i condemna atacs a seus polítiques.