27.6 C
València
Dissabte, 19 juliol, 2025

La Policia d’Israel deté a cinc persones per creuar il·legalment la frontera cap a Líban

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

La Policia d’Israel ha informat este dimecres que ha detingut a cinc persones residents de la ciutat de Llaureu, situada al sud del país, per creuar de forma il·legal la frontera nord cap a territori de Líban, tot això en el marc de l’acord d’alto el foc entre l’Exèrcit israelià i el partit-milícia xiïta Hebzol·la.

- Advertisement -Telegram València Diari

“Recordem que arribar a les zones properes a la tanca fronterera està prohibit i és perillós. Creuar la frontera amb Líban està prohibit per llei i la pena d’infringir la llei és de fins a quatre anys de presó”, ha destacat la Policia israeliana en una escarida publicació en el seu perfil oficial en xarxes socials.

Les forces de seguretat han detallat que els cinc detinguts han sigut arrestats per militars presents al sud del territori libanés. Els detinguts estan ara sota custòdia policial i seran interrogats, segons informacions arreplegades pel diari local ‘The Times of Israel’.

“Els sospitosos estan sent interrogats en este moment i, d’acord i segons els resultats de la investigació, es decidirà la continuació del procés legal”, han reblat des de la Policia.

Últimes notícies

Incendi a Ibi afecta al Parc Natural de la Font Roja i mobilitza a la UME per al seu control

Un incendi forestal a Ibi ha afectat unes 250 hectàrees del Parc Natural de la Font Roja. L'UME i nombrosos mitjans treballen per a controlar el foc, mentres les autoritats investiguen el seu origen en una comunitat religiosa.

Alerta màxima per risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana este cap de setmana

La Generalitat Valenciana manté l'alerta per risc extrem d'incendis forestals a causa de temperatures pròximes a 40 graus i ratxes de vent de ponent de fins a 50 km/h durant el cap de setmana.

L’incendi forestal a Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza nombrosos mitjans d’emergència

L'incendi forestal declarat a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, activant una gran resposta amb mitjans aeris, terrestres i la sol·licitud de la Unitat Militar d'Emergències a causa de les condicions extremes de calor i vent.

Concentració a València contra la violència racista i la por de la comunitat marroquina a eixir al carrer

Una multitud es va concentrar a València per a condemnar la violència racista deslligada en Torre Pacheco, destacant la por que sent la comunitat marroquina per a eixir al carrer davant les agressions.

Els favorits consoliden el seu lideratge en la primera jornada de la regata TabarcaVela a Alacant

La TabarcaVela Diputació d'Alacant 2025 arranca amb triomf dels campions de l'any passat en les seues categories. Peix d'Abril i Ebury Sailing Team dominen la classificació després de primera jornada.

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.