28.6 C
València
Dimecres, 16 juliol, 2025

L’espanyola María de Valdés frega el podi en els 5 quilòmetres en aigües obertes de l’Europeu de natació

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

La nadadora espanyola María de Valdés va fregar la medalla de bronze en els 5 quilòmetres en aigües obertes de l’Europeu de natació que s’està disputant a Belgrad, prova en la qual es va imposar l’alemanya Leonie Beck, que ja va vèncer el dimecres en els 10 quilòmetres i va completar un doblet històric.

- Advertisement -Telegram València Diari

L’hongaresa Bettina Fabian va superar en el sprint final a la malaguenya, actual subcampiona del món i octava este dimecres en els 10 quilòmetres, que va tenir una actuació molt més destacada en la prova en l’últim campionat abans dels Jocs Olímpics de París.

De Valdés va estar comandant pràcticament des del principi, formant part del quartet que va liderar la prova, junt amb l’alemanya Leonie Beck, la italiana Ginevra Tadeucci, l’hongaresa Fabian i la monegasca Lisa Pou.

Per darrere, nadava l’altra espanyola en competició, la il·licitana Ángela Martínez, que va estar a tres segons del bronze en la prova llarga, i que esta vegada es va quedar a sis segons del metall, en finalitzar en la sisena posició.

En la baralla per l’or, la germana Leonie Beck (58:25:3) va alçar els braços per davant de la italiana Taddeucci (58:26:5), i va aconseguir el doblet d’ors, demostrant el seu domini en la disciplina a nivell europeu.

Per la seua banda, l’hongarés David Betlehem es va imposar en la prova masculina per davant del francès Marc-Antoine Olivier i l’italià Marcello Guidi. L’espanyol Alejandro Puebla va finalitzar en l’onzena posició a quasi un minut i mig del podi, Guillem Pujol, dissetè, i Mario Méndez, vint-i-dosè.

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.