34.2 C
València
Dijous, 17 juliol, 2025

Publiquen un primer llistat provisional d’ajuts del Bo de Lloguer jove 2023-2024

La Vicepresidència Segona i la Conselleria d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, a través de la direcció general d’Emergència de l’habitatge, publica a la seua pàgina web el llistat provisional de les sol·licituds presentades en la segona convocatòria para les ajudes al lloguer del Bo jove 2023-2024.

A les ajudes s’han destinat a esta segona convocatòria 22,8 milions d’euros per als exercicis 2023 i 2024. Es preveu que prop de 4.000 mil joves de la Comunitat Valenciana es voran beneficiats del Bo Lloguer jove, una vegada finalitzat el procés de revisió del total dels expedients.

- Advertisement -Telegram València Diari

En la revisió efectuada, que ha donat lloc a la primera llista provisional, s’han examinat 6.060 expedients, els presentats durant els primers dies en què es va obrir el termini, del 2 al 9 de maigCerca de 2.054 tenen tota la documentació completa i la resta, 4.006 estan pendents d’aportar algun tipus de documentació.

Les persones sol·licitants rebran un missatge de text telefònic (SMS) en què se’ls informarà de l’estat complet/incomplet. Aquelles persones sol·licitants que hagen d’aportar documentació disposaran d’un termini de 10 dies, des del 3 de juliol fins al 14 de juliol inclòs, per completar la vostra sol·licitud.

A partir de d’este llistat es proposarà una primera resolució de la concessió d’estes ajudes dels expedients amb la documentació completa.

Ajuda de 250 euros mensuals per a persones menors de 35 anys

El Bó Lloguer jove jove es una ajuda de 250 euros mensuals per a les persones joves que no superen els 35 anys. Una ajuda total de 6.000 euros repartida en 24 mensualitats.

Per accedir a este bo, la persona beneficiària ha de tenir entre 18 i 35 anys. A més, un contracte de treball que no li genere més de tres vegades l’Indicador Públic de Renda d’Efectes Múltiples (IPREM) i estar empadronat al municipi on resideix de lloguer. L’habitatge o habitació haurà de ser la residència habitual i permanent durant tot el període pel qual es concedisca l’ajut.

El Bono jove no serà compatible amb les ajudes de lloguer que ja s’estaven concedint, excepte en casos de vulnerabilitat extrema, violència de gènere o altres excepcions previstes a la convocatòria.

Últimes notícies

Morant responsabilitza a Mazón per la falta de fons en la caixa i critica la seua gestió financera en la Comunitat Valenciana

Diana Morant acusa a Carlos Mazón de ser responsable per la falta de diners en la caixa de la Comunitat Valenciana i destaca que rep més fons que el seu predecessor, criticant a més la negativa al diàleg amb el Govern central.

El Roig Arena revoluciona València amb 1.700 metres quadrats de pantalles LED d’última generació

El Roig Arena a València destaca pel seu imponent desplegament tecnològic amb 1.700 m² de pantalles LED, incloent-hi un videomarcador de 250 m² per a bàsquet i una pantalla de 520 m² per a concerts.

Catorze detinguts després de desmantellar quatre punts de venda de droga a Alzira i Algemesí

La Policia Nacional va desmantellar quatre punts de venda de droga a Alzira i Algemesí, detenint a 14 persones i confiscant substàncies i armes.

El Govern licitarà a la fi d’any les obres hidràuliques per a previndre inundacions després de la DANA

El comissionat per a la reconstrucció després de la DANA anuncia que el pla hidràulic estarà licitat a la fi de 2025, amb col·laboració fluida entre Govern i Generalitat.

El 28 Festival de Jazz trasllada els seus concerts a les pedanies afectades per la DANA a València

El 28 Festival de Jazz de València ix del Palau de la Música i oferix quatre concerts gratuïts a l'aire lliure en les pedanies Castellar-l'Oliveral i La Torre, afectades per la DANA d'octubre.

La Comunitat Valenciana rebutja la convocatòria il·legal de la Conferència Sectorial d’Infància i denuncia repartiment irresponsable de menors migrants

La Comunitat Valenciana no assistirà a la Conferència Sectorial d'Infància per considerar-la il·legal i denúncia el repartiment arbitrari i sense finançament adequat de menors migrants no acompanyats per part del Govern central.

Risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana per altes temperatures i vent de ponent

La Generalitat Valenciana emet alerta especial per risc extrem d'incendis forestals des del 18 al 20 de juliol degut a vent de ponent de fins a 50 km/h i temperatures que aconseguiran els 39 graus.

Morant acusa a Feijóo de ser el líder del PP més xenòfob i racista de la història

Diana Morant, secretària general del PSPV-PSOE, critica durament a Alberto Núñez Feijóo per les seues postures migratòries i la seua aliança amb Vox, qualificant-ho com el president del PP més racista i xenòfob.