28.6 C
València
Dimarts, 15 juliol, 2025

Mónica Hoyos ha vetat a Miriam Saavedra a ‘Supervivientes’

Mónica Hoyos

Mónica Hoyos és, junt amb la seua exparella Carlos Lozano, concursant de ‘Supervivientes’ | TELECINCO

 

Després dels suposats privilegis d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes’, arriben els vetos de Mónica Hoyos. Segons ha explicat aquesta setmana la periodista de ‘El Programa de Ana Rosa’ Marta Riesco, l’exparella de Carlos Lozano, també concursant d’aquesta nova edició del programa de Telecinco, hauria demanat a la direcció vetar a la que va ser parella de Lozano, Miriam Saavedra.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Cal recordar que les dos van protagonitzar durs enfrontaments durant l’última edició de ‘GH Vip’, la qual va acabar guanyant Saavedra. Per tant, amb l’objectiu de no tornar a vore’s les cares, Hoyos hauria vetat a Saavedra a l’illa i en els programes a Madrid en els que ella estiga present. Si no era així, va afirmar la periodista Riesco, Hoyos es plantejava la possibilitat de no anar a ‘Supervivientes’.

 

 

Joaquín Prat posa en dubte la petició de Hoyos

Finalment, tant Lozano com Hoyos, que tenen una filla en comú fruit de la seua relació sentimental, han decidit participar en un dels programes estrella de Mediaset. Per tant, tot fa pensar que la direcció ha fet cas a les peticions de Hoyos. No obstant això, no pensa el mateix Joaquín Prat, que va assegurar a Riesco que el programa no accepta cap tipus de veto i, menys, per part de cap concursant.

 

La periodista Marta Riesco es va reunir amb Mónica Hoyos | TELECINCO

 

A més, segons explicaven al programa, una cosa és que Hoyos no vulga vore a Saavedra, però cal no oblidar que és possible que sí que ho faça Lozano. Siga com siga, el cert és que Hoyos ja no s’ho pot pensar més, ja que els concursants ja han passat la seua primera nit a Hondures, després que el programa arrancara la passada nit de dijous.

 

Ja ha començat una de les edicions més esperades de ‘Supervivientes’

Sense dubte, la nit va tindre dos moments estrella. El primer va ser quan Jorge Javier Vázquez va reaparéixer al plató després d’estar unes setmanes allunyat dels focus a causa de l’ictus que va patir. El públic el va rebre amb un fort i reconfortant aplaudiment que li va fer recordar que, després de tot el que ha passat, aquella és sa casa i el seu hàbitat natural.

 

El segon moment més esperat de la nit va ser l’aparició d’Isabel Pantoja i el seu salt de l’helicòpter. La Pantoja no va fallar i els seus fills Kiko Rivera i Chabelita tampoc, ja que els dos van estar presents al plató per a dir-li a sa mare quant l’estimaven.

Últimes notícies

Troben mort al conductor d’un cotxe a Pedreguer després d’accident fa dos dies

Un home de 47 anys va ser trobat mort a l'interior del seu vehicle en la N-332 a Pedreguer, Alacant, després d'un accident ocorregut fa aproximadament dos dies.

EMT València avança amb 218 nous autobusos, 10 línies i major connectivitat fins a 2030

L'EMT de València presenta un pla per a renovar la seua flota amb 218 autobusos elèctrics, crear 10 noves línies i augmentar un 39% les connexions entre barris abans de 2030.

La Generalitat garantix el pagament a farmàcies i estes suspenen les seues protestes després d’acord

La Generalitat assegura la liquidació de pagaments pendents a farmàcies valencianes abans de fi de juliol, la qual cosa ha portat a la suspensió de les seues protestes.

El port de València planeja concentrar el 45% del trànsit espanyol de contenidors per a 2035

El Pla Estratègic 2035 del port de València busca consolidar el seu lideratge a Espanya amb 45% del trànsit de contenidors i un impuls clau al ferrocarril i descarbonització.

González-Sinde estrena en 2026 l’adaptació cinematogràfica de la seua novel·la ‘Després de Kim’ rodada a Benidorm i València

La directora Ángeles González-Sinde roda 'Després de Kim', adaptació thriller de la seua novel·la, a Benidorm i València, amb estrena prevista en 2026.

El Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi aposta per col·laboració amb Ciutat de la Llum per a impulsar la formació audiovisual

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi busca enfortir la formació professional i la indústria audiovisual després de la seua 37a edició, explorant col·laboració amb Ciutat de la Llum a Alacant.

Benetússer inaugura plataforma en línia per a seguir la reconstrucció després de la DANA

L'Ajuntament de Benetússer llança Recuperembenetusser.es, una web amb informació i transparència sobre la reconstrucció del municipi després de la DANA d'octubre, gestionant prop de 40 projectes.

Veler encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni danys ambientals

Un veler roman encallat des del dissabte a la platja del Saler, València, sense tripulació ni abocaments. Salvament Marítim i Guàrdia Civil van intentar rescatar-ho sense èxit. Ara espera pla de reflotació.