
María Patiño té un futur estrella de cine a l’altre costat del llit. I és que la seua parella, el veneçolà Ricardo Rodríguez Olivares és actor i pròximament debutarà en la gran pantalla amb un xicotet paper en la pel·lícula ‘El último invierno’, la nova cinta del director Julio de la Fuente.
De fet, est és el primer llargmetratge de la parella de Patiño i també del propi director. Ara doncs, els plans de l’actor veneçolà passen per triomfar amb el film —si pot ser— i ser una de les presències del pròxim Festival de Cannes, doncs la pel·lícula s’estrenarà al març i abans es presentarà en el prestigiós certamen.
«Em fa molta il·lusió treballar de nou amb Julio de la Fuente», ha comentat ell mateix en el seu perfil de Facebook. Així, diu «de nou», ja que l’actor ja ha treballat en alguna sèrie o producció publicitària amb el director, com es pot vore en el següent vídeo.
Amo d’un restaurant i imatge de ‘Vitaldent’
El que molts coneixen simplement com el nóvio de la presentadora de Telecinco, és actor i empresari. Precisament en esta última faceta ha invertit els seus últims anys, ja que és propietari d’un restaurant en el centre de Madrid: Ditirambo.

Així mateix, les càmeres són el seu. Pel que no és gens estrany que l’actor sud-americà haja sigut escollit entre el repartiment d’este film. Ricardo Rodríguez Olivares va ser durant un temps la imatge de la marca ‘Vitaldent’, i és que les seues dents no tenen absolutament res que envejar als dels més famosos actors.