30.9 C
València
Diumenge, 22 juny, 2025

Ontinyent registra la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana amb 39,1 graus en un diumenge de màximes elevades

Este diumenge, la Comunitat Valenciana continua experimentant altes temperatures sense canvis significatius respecte al dia anterior. La majoria dels municipis han registrat màximes superiors als 30 graus, consolidant un ambient estiuenc característic de la regió.

Ontinyent, a la província de València, ha sigut la localitat que ha aconseguit la temperatura màxima més alta del dia, amb 39,1 graus centígrads, segons dades oferides per l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

- Advertisement -Telegram València Diari

Avís groc per altes temperatures

La Aemet ha emés un avís de nivell groc per a la vesprada de hui en el litoral i interior sud de la província de València, així com en el litoral nord d’Alacant, on s’esperen temperatures màximes que podrien arribar als 38 graus.

Altres localitats amb temperatures destacades

A més d’Ontinyent, altres localitats valencianes han registrat valors elevats, com Xàtiva amb 37,7 graus, Llíria amb 37,2 i Bicorp amb 37 graus. A Atzeneta del Maestrat, situada a l’interior nord de Castelló, la temperatura va aconseguir els 36,8 graus.

A la província de Castelló, la ciutat de Morella va experimentar 32,3 graus, mentres que la capital jove de Castelló va marcar 32,1 graus. Vilafranca del Cid va registrar 31,7 graus i Castellfort 29,1 graus.

A la província de València, es van observar temperatures màximes de 36,2 graus a Chelva, 34 graus a Utiel, 32,2 en la capital valenciana, 32 a Miramar i 30,3 graus a Polinyà del Xúquer.

Per part seua, Alacant també ha registrat temperatures significatives, destacant els 36,5 graus a Alcoi, 35,7 al Pinós, 34,1 a Xàbia, 33,6 en la capital alacantina i 33 graus en Altet.

L’estiu sembla assentar-se en la Comunitat Valenciana amb temperatures elevades que conviden a la precaució, especialment davant les alertes de la Aemet que anticipen jornades caloroses durant el cap de setmana.

Últimes notícies

María González reemplaça a Ana Peleteiro en l’Europeu d’Atletisme per Nacions a Madrid

L'atleta valenciana María González Sanchís reemplaçarà a Ana Peleteiro en l'Europeu d'Atletisme per Nacions a Madrid, després de la baixa de la campiona per causes personals.

Les Fogueres d’Alacant 2025 seran les més càlides en almenys 169 anys

Les Fogueres d'Alacant 2025, celebrades del 20 al 24 de juny, marcaran un rècord de temperatura, sent les més càlides des de 1856, segons la Aemet.

Incendi forestal declarat a Bocairent, València, prop del parc natural Sierra de Mariola

Un incendi forestal es va deslligar a Bocairent, València, pròxim a la Serra de Mariola. Equips aeris i terrestres treballen en l'extinció amb alta mobilització de recursos.

Bezeroo llança en la Comunitat Valenciana el primer sistema digital per a la traçabilitat intel·ligent de residus

Bezeroo presenta a Espanya la primera plataforma digital integrada per a la traçabilitat de residus, dirigida a SCRAPs, productors i gestors, optimitzant compliment i gestió.

Home de 56 anys mor ofegat en piscina comunitària en Alcossebre (Castelló)

Un home de 56 anys va perdre la vida per ofegament en una piscina comunitària de Alcossebre, Castelló. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

María José Catalá treballa perquè els valencians continuen vivint i prosperant a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, destaca en l'equador de la seua legislatura els avanços en vivenda, economia i recuperació urbana perquè els valencians tinguen oportunitats reals a la seua ciutat.

María José Catalá convida als valencians a celebrar la cultura i tradició del Corpus Christi

L'alcaldessa de València, María José Catalá, destaca la importància cultural i tradicional del Corpus Christi, convidant a la ciutadania a gaudir de les processons, les Roques i la mascletá de migdia.

La mascletà de Vilamarxant arrasa a Alacant amb un terratrémol final inoblidable

La pirotècnia Vilamarxant triomfa en el concurs oficial de Fogueres d'Alacant amb una mascletà que incorpora un prolongat i potent terratrémol final, generant gran entusiasme entre milers d'espectadors.