11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Primark obri una tenda on line amb un servei de ‘click & collect’

Ha tardat, però Primark ha decidit fer el salt al comerç electrònic. En les pròximes setmanes inaugurarà la seua botiga ‘on line’ al Regne Unit oferint la possibilitat de comprar els seus productes de manera remota. El nou model arribarà als altres 13 mercats en els quals Primark és present en la pròxima tardor.

Aquest nou moviment i canvi d’estratègia del seu model de negoci s’ha vist impulsat per l’ombra que estava generant sobre la multinacional, gegants del món tèxtil com Inditex o Shein. Recordem que aquest últim no compta amb botigues físiques i la clau del seu èxit resideix en la seua sòlida presència en xarxes socials i la seua consolidada venda ‘en línia’.

A més, Primark també oferirà als seus clients l’opció de comprar els seus productes en línia per mitjà de la seua nova web i la recollida en botiga, a través, del servei de ‘clic & collect’.

Sobre Primark

Primark (Penneys a Irlanda) és una cadena irlandesa de roba i complements que pertany al grup Associated British Foods. La majoria dels productes que embenen es fabriquen exclusivament per al grup, però també es comercialitzen peces fora de temporada d’altres marques.

Últimes notícies

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.