26 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

Rocío Flores contra la seua mare, Rocío Carrasco: ‘M’ha destrossat la vida’

Rocío Flores ha decidit no romandre callada en relació a la guerra freda que manté des de fa anys amb part de la seua família i en la qual, fins ara, havia aplicat la callada per resposta, fins i tot després de l’emissió del polèmic documental sobre la vida de la seua mare, Rocío Carrasco.

El detonant perquè Rocío no haja pogut més ha sigut la recent vista judicial en la qual els seus pares, Antonio David Flores i Rocío Carrasco s’havien d’haver trobat cara a cara pel litigi en relació al pagament de la pensió per part de Rocío al seu fill xicotet, David Flores.

- Advertisement -Telegram València Diari

Un judici en el qual la filla de Carrasco acudia en qualitat de testimoni. Finalment, i com es va conéixer després de l’entrada d’Antonio David en dependències judicials, Rocío Carrasco no va acudir a la cita, dinamitant-se així també una esperada trobada en persona entre mare i filla.


Rocío estava nerviosa abans aquest possible retrobament que no ha ocorregut i hores més després s’esplaiava explicant com s’havia sentit després de l’absència de la seua mare en els jutjats. Ha sigut en el canal de Youtube ‘Derecho al corazón‘, del periodista Jesús Manuel Ruiz.

En un directe, moderat per Jesús Manuel i en el qual dos lletrats que han anat aportant pinzellades sobre el procés judicial, Rocío Flores ha carregat durament contra la seua mare. “Nosaltres ens hem presentat en el jutjat i per a la sorpresa nostra, no estava ella. He tingut un matí brutal perquè anava a ser la primera vegada que l’haguera de veure i la veritat és que estava bastant nerviosa“, explicava visiblement emocionada.

La filla d’Antonio David no entén els motius pels quals la seua mare no s’ha presentat al judici, ja que ella no anava a declarar contra la seua progenitora. “La meua postura sempre ha sigut superclara: pese al mal que m’ha fet i haver-me destrossat la vida com ha fet, sempre he tingut la postura que ella era la meua mare. Jo no anava a declarar en contra de la meua mare. És una decisió que es pren prèviament, no és una decisió que es prenga hui”, ha dit Rocío, entre llàgrimes, i fent al·lusió a la docuserie protagonitzada per la seua mare, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ en 2021.

Seguidament, i durant tot el discurs, Rocío tractava de donar detalls del dur que ha sigut per a ella tot el procés que encara la relaciona amb la seua mare i manifestava quin era el seu objectiu principal i la seua esperança en relació a aquest plet: “Estic vivint un infern tots els dies de la meua vida. No entenc moltes coses i mai les entendré. L’única cosa que vull és que es faça justícia i que això s’acabe. Vull que isca a la llum la realitat“.

Últimes notícies

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.

Dos hòmens moren ofegats en platges d’Alacant en incidents separats

Dos hòmens, de 73 i 46 anys, moren ofegats en platges diferents d'Alacant després de ser rescatats i atesos sense èxit per equips mèdics d'emergència.

L’escultura de Camilo Sesto finançada pels seus fans se situarà en el museu d’Alcoi

L'escultura de Camilo Sesto, sufragada pels seus seguidors de tot el món, s'instal·larà al pati interior del futur museu dedicat al cantant a Alcoi, Alacant.