15.9 C
València
Dissabte, 24 maig, 2025

Rubén Baraja renova amb el València fins al 2026

MADRID, 19 (EUROPA PRESS)

El tècnic Rubén Baraja ha renovat com a entrenador del València CF per dos temporades més, fins al 2026, segons ha anunciat el club che en un comunicat.

- Advertisement -Telegram València Diari

Baraja va arribar a la banqueta valencianista en la temporada 2022-23 amb l’objectiu d’aconseguir la permanència, i l’equip va finalitzar novè en la Lliga EA Sports i fins i tot va arribar a acostar-se a les posicions europees després d’un últim tram de curs notable.

El tècnic val·lisoletà tenia un any més de contracte, però ha arribat a un acord per a estendre la seua vinculació per una temporada més, fins al 30 de juny del 2026.

“El club desitja mostrar el seu orgull i la seua confiança en la figura del nostre entrenador amb esta decisió estratègica que suposa una fita important en la continuïtat del projecte i té com a objectiu contribuir al creixement esportiu al llarg dels pròxims anys”, diu el comunicat difós per l’entitat.

Últimes notícies

Bustinduy visita el Cabanyal per a abordar la proliferació de pisos turístics i la crisi de vivenda

El ministre de Consum, Pablo Bustinduy, visita el barri valencià del Cabanyal per a avaluar l'impacte dels pisos turístics il·legals i exigir mesures davant la crisi del lloguer.

El ministre de Consum exigix a Mazón voluntat política per a baixar els lloguers en la Comunitat Valenciana

El ministre de Consum confirma que els lloguers abusius podrien baixar en la Comunitat Valenciana si el president Mazón aplicara la llei de Vivenda i sancionara pisos turístics il·legals.

Carlos Mazón ratifica el seu suport a Alberto Núñez Feijóo com a líder del PP amb un missatge de coherència i proximitat

Carlos Mazón, president de la Generalitat Valenciana, firma el seu aval de suport a Alberto Núñez Feijóo destacant la seua política seriosa, honesta i pròxima, en suport al seu lideratge en el PP per al congrés del partit al juliol.

Tempestes intenses deixen fins a 44 litres per metre quadrat a Alacant

Les fortes pluges i tempestes a Alacant este divendres han provocat acumulats de fins a 44 litres per metre quadrat, amb avisos meteorològics en la zona costanera.

Bombers controlen incendi en empresa de reciclatge de Borriana evitant danys majors

Els bombers han donat per controlat un incendi en una empresa de reciclatge de materials d'automoció a Borriana, Castelló, després d'una ràpida i efectiva intervenció que va evitar danys majors i va evacuar als treballadors sense ferits.

Bombers controlen incendi en empresa de reciclatge a Borriana sense ferits

Bombers del Consorci Provincial de Castelló treballen a extingir un incendi en una empresa de reciclatge de Borriana. Tots els treballadors van ser evacuats sense patir danys.

La Guàrdia Civil revela fallades en les anomenades al 112 i absència de gravació en la reunió del Cecopi el 29 d’octubre

La Guàrdia Civil detecta incidències en les anomenades al 112 i confirma que la reunió del Cecopi per a gestionar l'emergència del 29 d'octubre no va ser gravada, afectant la transparència.

La Generalitat rebutja la llei de vivenda estatal i aposta per solucions efectives per a reduir preus

La Generalitat Valenciana considera que la llei estatal de vivenda és un fracàs i aposta per mesures pròpies que fomenten la construcció i faciliten l'accés a vivenda assequible.