31.8 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

La dura malaltia de Miquel Ángel Muñoz que li ha provocat un dolor infernal

La dura malaltia de Miquel Ángel Muñoz que li ha provocat un dolor infernal | GTRES

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Miguel Ángel Muñoz s’ha convertit en una de les cares més conegudes del país gràcies a la seua participació en diferents sèries i pel·lícules i al seu pas per la primera edició de ‘Masterchef Celebrity‘, a on va conseguir alçar-se com el primer famós a guanyar el concurs.

 

No obstant això, ara ha sigut un problema de salut el que l’ha portat a ser notícia. Fa unes setmanes, l’actor utilitzava les seues xarxes socials per explicar el que li passava. «Avui és un gran dia! Fa set mesos una contractura em va començar a fer la vida impossible i a causa del confinament no vaig poder tractar-me com havia de fer-ho».

 

Muñoz també va confessar que va passar el confinament en casa de la seua àvia. «El fet de no poder eixir de casa (de la meua ‘tata’) sumat a l’estrès del confinament, la responsabilitat i la falta de descans van derivar en un diagnòstic el 24 de juny de dos hèrnies discals cervicals entre les vèrtebres C5-C6 i C6-C7».

 

«Una d’estes hèrnies em té pinçat el nervi i a part del dolor més gran que mai havia experimentat, l’hèrnia es va endur tota la força del meu braç esquerre, incloent el tríceps i el pectoral».

 

El tractament conservador de Miguel Ángel Muñoz

Encara que en estos casos, els experts solen optar per passar pel quiròfan per reparar les hèrnies, per a l’actor, tal com ell mateix relata, «potser no era la millor idea», tenint en compte l’«artritis degenerativa i la quantitat de protusions» que patix.

 

Per este motiu, els doctors van optar per seguir un tractament conservador que està basat en punxades per alleujar el dolor i que són acompanyats de sessions intensives de rehabilitació.

 

«Fins que no vaig passar per la unitat de dolor a que em punxaren no vaig començar a vore  la llum i 111 dies després de rehabilitació contínua, 6 dies de natació a la setmana, més entrenament funcional i bicicleta cinc dies més, físic i quiropràctic, torne a vore la llum». «Comence a recuperar la força al braç esquerre i poc a poc vaig estant en forma per recuperar la vida esportiva que em fa tan feliç».

 

A la fotografia que ha acompanyat el text, Miguel Ángel Muñoz apareix fent ‘running‘ i ha assenyalat que estos són els primers quilòmetres que ha pogut fer corrent després d’uns quants mesos, a demés de poder «tornar a practicar el ioga», una altra de les seues passions.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Avui és un altre gran dia! ?? Fa 7 mesos una contractura em va començar a fer la vida impossible i causa de el confinament no vaig poder tractar-me com necessitava. El no poder sortir de casa (de la del meu Tata) sumat a l’estrès de l’confinament, la responsabilitat i la falta de descans, van derivar en un diagnòstic el 24 de Juny de 2 hèrnies discals cervicals entre les vèrtebres “C5-C6″ i ” C6-C7 “. Una d’elles em té pinçat el nervi ia part de el dolor més gran que mai havia experimentat es va endur la força de tot el meu braç esquerre incloent el tríceps i el pectoral. La solució per als neurocirurgians era tan senzilla com operar, treure el disc i posar una altra peça. Però en la meva columna, a causa d’una artritis degenerativa i la quantitat de protusions que tinc potser no era la millor idea. Fins que no vaig passar per la unitat de dolor a que em punxessin no vaig començar a veure la llum i 111 dies després de rehabilitació contínua, 6 dies de natació a la setmana + entrenament funcional i bicicleta altres 5 dies, físio i quiropràctic, torno a veure la llum! ?? Començo a recuperar la força al braç esquerre i poc a poc vaig estant en forma per recuperar la vida esportiva que em fa tan feliç! ? Avui els meus primers 4K i espero que d’aquí a poc pugui tornar a practicar Ioga! ?? #Gracias a tots els professionals que m’heu i esteu ajudant en el camí! @peluchenestor @amaroycastillo_fisioterapia @sergio_pellon & @metropolitangym (Fernando i Àngel) la meva quiropràctica Evelyn #Fisiomadrid (Marc i Míguel Ángel) i tot l’equip de @gofit_es (Josep, Diego i Cia). ??

Una publicació compartida de Miguel Angel Muñoz (@miguelamunoz) el

 

Últimes notícies

El València incorpora a Julen Agirrezabala cedit amb opció de compra flexible

Julen Agirrezabala s'unix al València cedit per una temporada amb opció de compra no obligatòria procedent de l'Athletic. El porter de 24 anys arriba per a reforçar la porteria després de l'eixida de Mamardashvili i Jaume.

El doble grau en Física i Matemàtiques de la UV lidera amb la nota de tall més alta en la Comunitat Valenciana (13,578)

El doble grau en Física i Matemàtiques de la Universitat de València aconseguix la nota de tall més alta en la Comunitat Valenciana amb 13,578 per al curs 2025-2026, segons dades oficials.

Obertura simbòlica de l’IES Azorín a Petrer després d’anys d’abandó i renovada inversió

El president Carlos Mazón destaca l'obertura de l'IES Azorín a Petrer com un símbol després d'anys de paralització. El centre compta amb mil alumnes, una inversió de 13,3 milions i modernes instal·lacions.

Carlos Mazón defén un finançament autonòmic just i singular per a la Comunitat Valenciana

El president Carlos Mazón destaca que la Comunitat Valenciana necessita un finançament autonòmic singular i justa per a igualar la seua situació amb altres comunitats, enfront de privilegis autonòmics.

Hugo Duro destaca el compromís del València amb els seus millors jugadors en ple procés de renovacions

El davanter Hugo Duro va expressar el seu desig que jugadors clau com Diego López i Cristhian Mosquera continuen al València, valorant el seu compromís i qualitat, enmig del procés de renovació de l'equip.

Morant destaca el desafiament de Feijóo amb Mazón i Camps en la Comunitat Valenciana

Diana Morant, secretària general del PSPV-PSOE, afirma que Alberto Núñez Feijóo afronta un repte important en la Comunitat Valenciana a causa de les dinàmiques internes entre Carlos Mazón i Francisco Camps dins del PP.

Alberto Moleiro destaca que el Vila-real és clau per al seu creixement futbolístic

Alberto Moleiro, nou fitxatge del Vila-real, destaca que el club és ideal per al seu desenrotllament com a futbolista i expressa el seu compromís amb l'equip.

Diana Morant critica durament l’oposició del PP i Feijóo al Govern de Sánchez

Diana Morant, ministra i líder del PSPV-PSOE, qualifica d'indignant l'oposició del PP i Feijóo al Govern i defén la gestió enfront d'acusacions polítiques.