Aproven 1.228 places d’ocupació pública per a mestres

 

El Ple del Consell ha aprovat l’oferta d’ocupació pública de personal docent del cos de mestres corresponent a 2021.

El total de places ofertes és de 1.228, corresponents al torn d’ingrés lliure. Un 10% d’estes vacants es reservaran per a ser cobertes per personal amb diversitat funcional de grau igual o superior al 33%, sempre que superen les proves selectives.

El procés selectiu derivat d’esta oferta d’ocupació pública serà convocat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport en el termini de sis mesos des de l’aprovació d’esta oferta.

Estes 1.228 vacants de l’oferta d’ocupació pública de personal docent de 2021 aprovada, al costat de les 1.272 places de l’oferta d’ocupació pública de personal docent de 2020, sumen les 2.500 places dela Conselleria d’Educació, convocarà pròximament.

Els cossos objecte d’esta oferta, així com les places ofertes, podran ser objecte d’ampliació si, en el marc de la normativa bàsica estatal i mitjançant els corresponents acords amb les organitzacions sindicals, s’aprovaren nous acords per al desenvolupament de les ofertes públiques d’ocupació o plans d’estabilitat.

Les 1.228 places de torn lliure no comporten despesa de capítol I, atés que les places oferides són places actualment ocupades interinament o provisionalment, de manera que disposen de la dotació pressupostària necessària per a la seua cobertura.

Últimes notícies

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.