Aproven 1.228 places d’ocupació pública per a mestres

 

El Ple del Consell ha aprovat l’oferta d’ocupació pública de personal docent del cos de mestres corresponent a 2021.

El total de places ofertes és de 1.228, corresponents al torn d’ingrés lliure. Un 10% d’estes vacants es reservaran per a ser cobertes per personal amb diversitat funcional de grau igual o superior al 33%, sempre que superen les proves selectives.

El procés selectiu derivat d’esta oferta d’ocupació pública serà convocat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport en el termini de sis mesos des de l’aprovació d’esta oferta.

Estes 1.228 vacants de l’oferta d’ocupació pública de personal docent de 2021 aprovada, al costat de les 1.272 places de l’oferta d’ocupació pública de personal docent de 2020, sumen les 2.500 places dela Conselleria d’Educació, convocarà pròximament.

Els cossos objecte d’esta oferta, així com les places ofertes, podran ser objecte d’ampliació si, en el marc de la normativa bàsica estatal i mitjançant els corresponents acords amb les organitzacions sindicals, s’aprovaren nous acords per al desenvolupament de les ofertes públiques d’ocupació o plans d’estabilitat.

Les 1.228 places de torn lliure no comporten despesa de capítol I, atés que les places oferides són places actualment ocupades interinament o provisionalment, de manera que disposen de la dotació pressupostària necessària per a la seua cobertura.

Últimes notícies

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.