Aproven 1.228 places d’ocupació pública per a mestres

 

El Ple del Consell ha aprovat l’oferta d’ocupació pública de personal docent del cos de mestres corresponent a 2021.

El total de places ofertes és de 1.228, corresponents al torn d’ingrés lliure. Un 10% d’estes vacants es reservaran per a ser cobertes per personal amb diversitat funcional de grau igual o superior al 33%, sempre que superen les proves selectives.

El procés selectiu derivat d’esta oferta d’ocupació pública serà convocat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport en el termini de sis mesos des de l’aprovació d’esta oferta.

Estes 1.228 vacants de l’oferta d’ocupació pública de personal docent de 2021 aprovada, al costat de les 1.272 places de l’oferta d’ocupació pública de personal docent de 2020, sumen les 2.500 places dela Conselleria d’Educació, convocarà pròximament.

Els cossos objecte d’esta oferta, així com les places ofertes, podran ser objecte d’ampliació si, en el marc de la normativa bàsica estatal i mitjançant els corresponents acords amb les organitzacions sindicals, s’aprovaren nous acords per al desenvolupament de les ofertes públiques d’ocupació o plans d’estabilitat.

Les 1.228 places de torn lliure no comporten despesa de capítol I, atés que les places oferides són places actualment ocupades interinament o provisionalment, de manera que disposen de la dotació pressupostària necessària per a la seua cobertura.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.